دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای طرح کنترل تفرجگاه‌های کشور از ابتدای تيرماه، ايسنا

رييس پليس امنيت اخلاقی نيروی انتظامی:
ممنوعيت ‌استفاده از فروشندگان مرد در لباس‌فروشی‌های زنانه


رييس پليس امنيت اخلاقی نيروی انتظامی کشور از اجرای طرح ويژه کنترل تفرجگاه‌های کشور از اول تير امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سردار احمد روزبهانی امروز در حاشيه جلسه ۱۹۷ در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و حضور بيشتر مردم در تفرجگا‌ه‌ها و پارک‌ها، پليس به صورت ويژه‌تری تفرجگاه‌ها را کنترل خواهد کرد که در اين راستا پليس در پارک‌های بزرگ، اقدام به ايجاد ايستگاه‌های ثابت و در پارک‌های کوچک اقدام به گشت‌زنی خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که بر اساس اين طرح پليس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با افرادی که برای خانواده‌ها ايجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد می‌کند، گفت: کسانی که در سال‌های قبل در پارک‌ها اقدام به فروش سی‌دی‌های غيراخلاقی، مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌کردند، شناسايی شده‌اند و تحت کنترل قرار می‌گيرند.

سردار روزبهانی با اعلام ممنوعيت ‌استفاده از فروشندگان مرد در لباس فروشی‌های زنانه، افزود: در اين رابطه جلسات مختلفی با اصناف داشتيم که در حال پيگيری اين موضوع هستند. اما اگر پليس با مواردی برخورد کند حتما پس از تذکر و جريمه، مغازه فرد متخلف را پلمپ خواهد کرد.

رييس پليس امنيت اخلاقی ناجا درباره بلوتوث‌های منتشر شده از افراد مشهور در جامعه، گفت: نيروی انتظامی با دريافت اين بلوتوث‌ها اقدام به شناسايی عوامل تکثير و توليد کننده می‌کند و پس از شناسايی، آن‌ها را به مراجع قضايی تحويل می‌دهد.

وی با بيان اين که انتشار اين نوع بلوتوث‌ها نسبت به گذشته کاهش يافته است، عنوان کرد: نيروی انتظامی در رابطه با افراد مشهور در ابتدا تحقيقاتی در رابطه با تشخيص هويت فرد مشهور انجام می‌دهد و در مراحل بعد در صورت شکايت، فرد به مقامات قضايی معرفی می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016