پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چراغ سبز اوليه جامعه مدرسين حوزه علميه به احمدی نژاد، جهان نيوز

جامعه روحانيت مبارز که در حال حاضر به دليل تشتت آرا در اين تشکل درباره کانديدای خود در انتخابات آينده به بی نظری مطلق رسيده، منتظر نظر جامعه مدرسين است تا در اين خصوص تصميم گيری کند.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم به عنوان اصلی ترين تشکل روحانی کشور در حال نهايی کردن وضعيت خود در انتخابات آينده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان، جمعه شب گذشته ۲۷ عضو از بيش از ۵۰ تن از اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسين حوزه علميه قم برای معرفی کانديدای خود در انتخابات رياست جمهوری دهم اقدام به رأی گيری کردند که محمود احمدی نژاد به عنوان تنها گزينه اين رای گيری معرفی شد.
از آنجا که مصوبات جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيازمند رأی دو سوم اعضا است، به دليل عدم حضور بيش از ۲۵ نفر از اعضا در جلسه مذکور و رأی موافق ۱۹ نفر از جمع حضار در برابر نظر ممتنع ۸ نفر ديگر برای معرفی احمدی نژاد، تصميم گيری در اين زمينه به جلسه بعد موکول شد.
بنا بر اين گزارش، همچنين جامعه روحانيت مبارز که در حال حاضر به دليل تشتت آرا در اين تشکل درباره کانديدای خود در انتخابات آينده به بی نظری مطلق رسيده، منتظر نظر جامعه مدرسين است تا در اين خصوص تصميم گيری کند.





















Copyright: gooya.com 2016