شنبه 2 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشبیه موسوی به هیتلر در شبکه خبر!، تابناک

ميزگرد "رو در رو" در شبکه خبر در حالي برگزار شد که جانشين معاونت خبر خبرگزاري جمهوري اسلامي (ایرنا) انتخاب رنگ سبز از سوي يک نامزد انتخاباتي را يادآور حرکت ديکتاتور آلمان نازي دانست و گفت: هيتلر نيز انتخاب رنگ قهوه‌اي را به حاميانش توصيه کرده بود و طرفدارانش را به متمايز نمودن از ديگران با پوشيدن اين رنگ ملزم نموده بود.

به گزارش برنا (وابسته به دولت)، دکتر عبدالرضا داوري در برنامه "رو در رو" شبکه خبر که به صورت زنده برگزار پخش شد اظهار داشت: متاسفانه امروز برخي از کانديداها از روش‌ها و برنامه‌هايي در تبليغاتشان استفاده مي‌کنند که جامعه را ملتهب، تيره و تار مي‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: آنها اخبار کذب منتشر مي‌کنند و با شيوه خود جامعه را دچار آسيب مي‌کنند. مثلا از رنگ‌هايي بهره مي‌گيرند که براي نمونه مي‌توان به تبليغات هيتلر در آلمان نازي اشاره کرد. او از طرفدارانش خواست که لباس قهوه‌اي بپوشند و همين کار باعث چنددستگي در ميان مردم کشور شد.

جانشين معاونت خبر خبرگزاري جمهوري اسلامي خاطر نشان ساخت: بايد بدانيم براي چه انتخابات برگزار مي‌کنيم؟ آيا در کوران يک فضاي تيره و تار مي‌توان انتخاب کرد؟ رقيبي که ديگر رقيب انتخاباتي اش را تخريب مي‌کند و مي‌گويد اگر فلاني بماند کشور سقوط مي‌کند چگونه مي توان به انصاف او اعتماد نمود.

داوري تصريح نمود: دولت نهم 60 سفر استاني از ابتداي کارش داشته است. آيا اين سفرها براي امروز بوده که عده‌اي آنها را تخريب مي‌کنند؟ متاسفانه اينها شبهه‌افکني در جامعه است.

اين تحليل گر سياسي با انتقاد از شعارهاي انتخاباتي برخي نامزدها گفت:کانديداهايي بحث‌ها و وعده‌هايي براي برخورد با فلان پديده اجتماعي مطرح مي کنند که به هيچ وجه در اختيار يا توان‌شان نيست و اساسا مسائلي که آنها وعده مي دهند در حوزه کار دولت نيست.





















Copyright: gooya.com 2016