دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با غيبت دوباره لاريجانی، باهنر، حدادعادل و توکلی، سران مجلس باز هم به ديدار احمدی‌نژاد نرفتند، ايلنا

در جلسه شب گذشته نمايندگان اصولگرا با رئيس‌جمهور‏، باز هم جای سران مجلس خالی بود.


ايلنا: در جلسه شب گذشته نمايندگان اصولگرا با رئيس‌جمهور‏، باز هم جای سران مجلس خالی بود. علی لاريجانی، محمدجواد باهنر، غلامعلی حدادعادل و احمد توکلی؛ چهار غايب اصلی در اين نشست بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، نمايندگان اصولگرای مجلس برای تجديد ميثاق با رئيس‌جمهور و اعلام حمايت دوباره از نامزدی او در انتخابات رياست جمهوری دهم، از محمود احمدی‌نژاد درخواست ملاقات کرده بودند.
يکی از نمايندگان اصولگرای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينکه برخی از نمايندگان اصولگرا در اين جلسه حضور نيافته بودند، در پاسخ به اينکه آيا غيبت سران اصولگرای مجلس در اين نشست‏، دارای بار انتخاباتی و در مخالفت با حمايت از احمدی‌نژاد بوده است يا نه؟، گفت: اين طور نبوده. آقايان ممکن است به علت حضور در جلسات ديگری در اين جلسه شرکت نکرده باشند.
وی که نمی‌خواست نامش فاش شود، در عين حال يادآور شد که برخی نمايندگانی که موضع سکوت در انتخابات رياست جمهوری آتی اتخاذ کرده و تمايلی به اعلام حمايت رسمی از کانديدايی ندارند، در اين جلسه حضور نيافتند.
گفتنی است، اين ديدار پس از برگزاری مجمع عمومی فراکسيون اصولگرايان برگزار شده بود که طی آن با صدور بيانيه‌ای در اعلام حمايت از نامزدی احمدی‌نژاد، موافقت شد. به نظر می‌رسد که نمايندگان حامی دولت برای ارائه اين خبر خوش به رئيس‌جمهور، ترتيب اين ديدار را داده بودند.
لازم به يادآوری است که حدادعادل‏، توکلی و لاريجانی علی‌رغم برخی خبرسازی‌ها از سوی سايت‌های نزديک به دولت، تا کنون موضع انتخاباتی خود را مشخص نکرده و از هيچ کانديدايی ولو احمدی‌نژاد اعلام حمايت نکرده‌اند. اما محمدرضا باهنر به عنوان دبيرکل جامعه اسلامی مهندسين و عضو جبهه پيروان خط امام و رهبری، از نامزدی احمدی‌نژاد حمايت کرده است. با اين وجود در ديدار ديشب حضور نيافت.





















Copyright: gooya.com 2016