شنبه 9 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد توکلی پس از ۱۱۵ روز بازداشت انفرادی آزاد شد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: مجيد توکلی دانشجوی دربند پلی تکنيک که مدت ۱۱۵ روز را در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ و ۲۴۰ اوين بسر برده بود، صبح امروز با تبديل قرار به وثيقه آزاد شد.

مجيد توکلی در روز ۱۷ بهمن ماه در جريان ممانعت نيروهای امنيتی از برگزاری مراسم سالگرد مهندس بازرگان، همراه با سه دانشجوی ديگر و اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی پلی تکنيک، کوروش دانشيار، حسين ترکاشوند و اسماعيل سلمان پور،بازداشت شدند. مجيد توکلی بلافاصله بعد از بازداشت به مدت ۲۵ روز، در اعتراض به بازداشت غيرقانونی و حبس در سلول انفرادی تنها بدليل حضور در مراسم سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان، در اعتصاب غذا بسر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوايل هقته گذشته دادگاه انقلاب نامه ی ازادی اين دانشجو را به زندان اوين ارسال نمود. اما با گذشت ۳ روز از ارسال اين نامه به زندان، مقامات زندان از آزاد کردن اين دانشجو خودداری می کردند اين در حالی بود که خانواده اين دانشجو در طی تمام اين مدت به انتظار آزادی وی در پشت درب زندان بسر بردند.

با گذشت ۳ روز و با اين بهانه که نامه ازادی اين دانشجو بجای بند ۲۴۰ اوين به بند ۲۰۹ رفته است، سرانجام اين دانشجو صبح امروز با توديع قرار وثيقه ی ۲۰۰ ميليونی آزاد شد.

گفتنی است مجيد توکلی يکی از سه دانشجوئی است که به همراه احمد قصابان و احسان منصوری در پرونده جعل نشريات، مدت ۱۵ ماه را در حبس بسر برد.





















Copyright: gooya.com 2016