چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن دانشجويان دانشکده معدن و متالورژی اميرکبير در اعتراض به بی کفايتی رياست دانشکده، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: در پی برگزاری دو روز تحصن آرام در دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه اميرکبير، رياست دانشکده ملزم به ارائه توضيحات در مورد عملکرد خويش و پاسخ گويی به اساتيد و دانشجويان اين دانشکده گرديد.

طی روزهای يکشنبه و دوشنبه دانشجويان با تحصن در مقابل اتاق رياست دانشگاه خواهان پاسخ گويی پيرامون عملکرد ضعيف وی در دوران رياستش گشتند. برخی اساتيد دانشکده نيز در حمايت از دانشجويان در اين تحصن حضور يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير، طی دو روز گذشته دانشکده معدن و متالورژی ميزبان همايش انجمن مهندسی معدن بود و در اين همايش معاون اول وزير صنايع حضور يافته بود که در پاسخ به اعتراضات دانشجويان خواستار پيگيری موضوع در محافل خصوصی تر گشت، که با اعتراض حاضرين مواجه گرديد.

در همين راستا باقری، از مامورين حراست دانشگاه، با حضور در جمع معترضين، قصد ايجاد تنش در ميان دانشجويان را داشت که با تدبير دانشجويان از محل تحصن به بيرون رانده شد.

پس از تحصن دانشجويان و در پايان روز دوم تحصن، رياست اين دانشکده پذيرفت تا با برگزاری جلسه ای در حضور دانشجويان و اساتيد دانشکده پاسخ گوی عملکردش باشد.





















Copyright: gooya.com 2016