یکشنبه 10 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: اسامی مفسدان اقتصادی را در گفتگوهای تلويزيونی هر جا مصلحت باشد افشا می کنم، مهر

رئيس جمهور در جمع مردم ساوجبلاغ گفت: ان شاء الله به فضل الهی در گفتگوهايی که در تلويزيون صورت می گيرد، هر جا مصلحت باشد اسامی مفسدان اقتصادی را خواهم برد تا مردم بدانند اينها چه کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ساوجبلاغ، دکتر محمود احمدی نژاد که صبح يکشنبه در ادامه دور دوم سفرهای استانی وارد اين شهرستان شد، در جمع مردم با بيان اين مطلب اظهار داشت: موارد متعددی وجود دارند که برخی افراد با گرفتن وامهای کلان و پس ندادن آنها "کرکری" می خوانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هنگامی که بانک به سراغ دانه درشتها می رود ، از اين سو و آن سو و آدمهايی که در ابتدای انقلاب دست خالی بودند و امروز به ميلياردر و فوق ميلياردر تبديل شده اند، با نفوذی که دارند تهديد می کنند .

احمدی نژاد همچنين گفت: خداوند شاهد است که در اين چهار سال سکوت مطلق را برای پيشبرد کارهای کشور برگزيده ام اما اکنون می بينيم که اگر اين مسائل را بيان نکنم برخی اوضاع را معکوس جلوه می دهند، به همين دليل پرونده بعضی را باز خواهم کرد تا ملت مطلع شوند.





















Copyright: gooya.com 2016