سه شنبه 12 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت اوباما از ايران برای شرکت در مراسم سالگرد استقلال آمريکا، انتخاب

رئيس‌جمهوری ايالات متحده بعد از ارسال پيام ويدئويی برای ايران و تبريک سال نو، اکنون تصميم دارد از آن‌ها برای کمک به برگزاری مراسم جشن سالروز استقلال آمريکا دعوت کند


روزنامه آمريکايی «نيويورک‌تايمز» نوشت که رئيس‌جمهوری ايالات متحده بعد از ارسال پيام ويدئويی برای ايران و تبريک سال نو، اکنون تصميم دارد از آن‌ها برای کمک به برگزاری مراسم جشن سالروز استقلال آمريکا دعوت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش نيويورک‌تايمز، وزارت خارجه آمريکا جمعه گذشته با ارسال تلگرافی به سفارتخانه‌ها و کنسول‌گری‌ها خود در سراسر جهان اعلام کرد که امکان دارد از نمايندگان دولت ايران برای شرکت در مراسم سالگرد استقلال آمريکا دعوت کند.

مقام‌های رسمی آمريکا از اين اقدام به‌عنوان حرکتی ديگر در مجموعه پيشنهادهای کشورشان به ايران نام برده‌اند.

يکی از مقام‌های دولتی آمريکا در اين‌باره گفت: «اين راه ديگری برای تاکيد بر اين مساله است که ما در راه تماس و تعامل مانع‌تراشی نمی‌کنيم؛ راه ديگری برای فرستادن اين پيام است که فرصتی وجود دارد که نبايد به هدر برود.»

يکی ديگر از مقام‌های رسمی آمريکا گفت: «زمانی‌که آمريکا فعالانه با مقام‌های رسمی ايران در جاهای ديگری تعامل دارد، ايجاد مانع ديگر معنايی ندارد.»

اوباما قرار است پس از انتخابات رياست جمهوری، دعوت رسمی خود را از نماينده ی دولت ايران اعلام نمايد.





















Copyright: gooya.com 2016