پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ بانوی خانه‌دار بابلی در فيلم انتخاباتی موسوی، به احمدی نژاد: سخنان احمدی‌نژاد فرافکنی و دروغ‌پردازی و حرمت شکنی به مادران بود، ايلنا

- من هنرپيشه نيستم
- بنده از آينده فرزندان خود بيمناک هستم و پسرم به دليل اعتياد خانمانسوز که از جانب مسوولين هيچگونه اقدامی برای جلوگيری از شيوع مواد مخدر نمی‌شود به ميرحسين موسوی گلايه کردم.


ايلنا: بنده به هيچ‌وجه هنرپيشه نبودم و سخنان شب گذشته احمدی‌نژاد فرافکنی و دروغ‌پردازی و حرمت شکنی به تمام مادران ايرانی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صديقه باصری بانوی خانه‌دار بابلی که در فيلم انتخاباتی مهندس موسوی به بيان درد و دل‌های مادران خانه‌دار پرداخت در گفت وگو با خبرنگار ايلنا افزود : در مناظره شب گذشته موسوی و احمدی‌نژاد بار ديگر احمدی‌نژاد ضمن اتهام به بنده به عنوان هنرپيشه به حرمت تمام مادرهای خانه‌دار بی‌حرمتی کرد.
وی افزود: بنده در زمان سفر آقای مهندس موسوی به بابل با مشقت فراوان خود را به او رسانده و درد و دل‌های خود را با ايشان در ميان گذاشتم.
باصری تصريح کرد: بنده از آينده فرزندان خود بيمناک هستم و پسرم به دليل اعتياد خانمانسوز که از جانب مسوولين هيچگونه اقدامی برای جلوگيری از شيوع مواد مخدر نمی‌شود به ميرحسين موسوی گلايه کردم.





















Copyright: gooya.com 2016