سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول روابط عمومی ستاد کروبی: مراقب شايعات باشيد، کروبی تا آخر در صحنه باقی خواهد ماند، سحام نيوز

سحام نيوز: به گزارش خبرنگار اعزامی سحام نيوز به سطح شهر تهران، عده ای معدود بصورت سازمان يافته در يکی از ميادين تهران اقدام به انتشار اخباری مبنی بر کنار کشيدن يکی از کانديداهای اصلاح طلب به نفع ديگری می نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه اين اقدام يکی از سايت های مدعی حامی جناب آقای موسوی در اقدامی سئوال برانگيز خبر کناره گيری کروبی را منتشر کرد. که قطعا با مشی اخلاقی و وزين ستاد انخاباتی ايشان در تعارض است.
بر اساس اين گزارش مسئول روابط عمومی ستاد انتخابات کروبی تصريح کرد: شايعه مذکور همانطور که بارها و بارها از طرق مختلف اعلام شده است، قويا تکذيب می گردد و به حول و قوه الهی انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و با ايجاد فضای چند صدايی با حضور هردو کانديدای اصلاح طلب تا آخر برگزار خواهد شد و به نظر می رسد اصلاح طلبان بايد مراقب چنين اقدامات مشکوکی که در آستانه انتخابات در حال انجام است باشند.
وی در پايان تاکيد کرد کروبی از بيش از ۹ ماه قبل وارد صحنه شده است و به هيچ وجه از عرصه کناره گيری نخواهد کرد و پيشتازی وی در عرصه عمومی برخی ها را نگران کرده است.





















Copyright: gooya.com 2016