سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد محسن رضايی: پيروزی اخلاق بر دروغ و تهمت، انتخاب

در پی مناظره دکتر رضايی و آقای احمدی نژاد ستاد راه سوم بيانيه ای صادر کرد. متن اين بيانيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


الحمد لله جعل الحمد مفتاحاً لذکره و سبباً للمزيد من فضله و دليلاً علی آلائه و عظمته

سپاس بيکران کردگار مهربان را که در فضای کذب ، تهمت ، دروغ ، تکبر ، پرخاش ، هتک و فحش ، مردی بزرگ از نسل دلير مردان ايران زمين با تمام قدرت دريچه ای نو پيش روی مردم تشنه صداقت و متنفر از کذب باز کرد تا رايحه دل انگيز عدل و انصاف بار ديگر فضای کشور را فراگيرد.

جناب آقای رضايی دانايی محوری و اخلاق، يگانه سلاح شما بود در برابر جريانی که جز شکستن حريم ها به چيزی نمی انديشند و می پندارند عمر اين مقامات دو روزه برای آنان ماندگار است.تکبر و خود را عصاره همه علوم و فضايل دانستن نتيجه ای جز اين نداشت ، با همت و هشياری شما يکبار ديگر همه‌ی ترفندهای جريانی که تمام ظرفيتهايش را بکار گرفته تا مردم را از انقلاب و مسئولان و در نتيجه حضور در مهمترين صحنه مردمسالاری يعنی انتخابات دور کند ، نقش بر آب شد.

جناب آقای رضايی بدور از هر نتيجه ای شما پيروز عرصه مبارزات علمی ،اخلاقی و ايمانی بوديد.

خاشعانه و با همه‌ی وجود خداوند حکيم و عزيز را سپاس ميگوييم و توفيق الهی را برای شما که با عزم راسخ و اراده ای پولادين اتحاد ملی را تقويت و سهمی عظيم در حضور مردم و مشارکت آنان در تعيين سرنوشتشان خواهيد داشت مسئلت داريم.

اميد است با کمک و توفيق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنافداه صبر ملت به سحر منتهی و پيروزی شما را جشن بگيريم.

ستاد راه سوم ( حاميان محسن رضايی)





















Copyright: gooya.com 2016