چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه‌های فشار و حاميان احمدی نژاد مانع از توزيع روزنامه اعتماد ملی شدند، سحام نيوز

پس از افشای پرونده توصيه ی ۷۰۰ ميليونی احمدی نژاد و پرونده اردبيل ، نيروهای فشار از توزيع و پخش روزنامه اعتماد ملی در سطح کشور جلوگيری شده و فقط بخش کوچکی در اوايل صبح سه شنبه در مناطقی از تهران توزيع شده و حتی فشارها بر روزنامه به حدی بوده که روزنا ، سايت رسمی روزنامه اعتماد ملی نيز از دسترس خارج شده است. متن خبر اعتماد ملی را در زير بخوانيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کروبی افشا کرد : جزئيات ماجرای توصيه ی ۷۰۰ ميليونی احمدی نژاد

احمدی نژاد به علت عدم صدور مجوز ۷۰۰ ميليون دلار پول رئيس کل بانک مرکزی را برکنار کرد/ بعد از انتخابات پرونده نفت اردبيل را در روزنامه منتشر می کنم/ اگر وزارت کشور در برابر تخلفات اقدامی انجام ندهد، طی مصاحبه ای برخی قضايا را طرح می کنم
مهدی کروبی طی سخنانی در دانشگاه تبريز، با اشاره به ماجرای ۷۰۰ ميليون دلار در دولت محمود احمدی نژاد به توضيح اين پرونده پرداخت و گفت: درگيری که در ماجرای اين پرونده به وجود آمد، موجب برکناری رئيس کل بانک مرکزی شد.
مهدی کروبی توضيح داد: در مناظره با احمدی نژاد از ماجرای ۷۰۰ ميليون دلاری که در دولت وی روی داده است، صحبت کردم، ولی اين يک شعار تبليغاتی نبود بلکه امروز توضيحاتی بيشتری در اين باره می دهم. آقای رئيس جمهور قصد داشت تا به فردی ۷۰۰ ميليون دلار بدهد. در اين راستا رئيس کل بانک مرکزی، می گفت که بايد اين برداشت با مجوز و مصوبه مجلس باشد و يا اينکه رهبری اجازه دهند زيرا بايد بدانيم که سند و مدرک آن چيست؟ اين موضوع منجر به درگيری ميان رئيس جمهور و رئيس کل بانک مرکزی شد و بنابراين از رهبری خواستم تا وارد اين ماجرا شود و هنگامی که به محضر رهبری رسيدم، رهبری اجازه ندادند چنين برداشتی صورت بگيرد. چند روز بعد از اين درگيری رئيس کل بانک مرکزی برکنار می شود.
وی همچنين به ماجرای پرونده اردبيل اشاره کرد و گفت: داستان پرونده اردبيل ماجرايی دارد که بعد از انتخابات بايد بررسی و پيگيری شود، البته همان شب در مناظره آقای احمدی نژاد گفت که پرونده اردبيل به مقامات قضايی و روزنامه ها داده شود. من از همين جا اعلام می کنم بعد از پايان انتخابات و مشخص شدن سرنوشت آن، هر سرنوشتی که برای آن رقم خورده باشد، پرونده نفت اردبيل را به روزنامه اعتمادملی می دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016