شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت کشور؛ در 24میلیون رای مردم هیچ رای باطله ای وجود نداشت، سلام

بنا به این گزارش، مجموع تعداد آرای اعلام شده برای چهار نامزد انتخاباتی در آمار اعلام شده توسط وزارت کشور دقیقا با مجموع آرا برابر است و این مسئله به این معنا است که باطله در صندوق های شمارش شده وجود نداشته.

وزارت کشور و تعدادی از افرادی که در زیرزمین این وزارتخانه نشسته و آراء احمدی نژاد را به جای مردم می نویسند یک گاف بزرگ دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سلام، کامران دانشجو که از نیمه شب به این سو و زمانی که هنوز مردم در صف های طویل رای گیری بودند به مردم آراء را اعلام می کرد تا زمان مخابره این خبر(4:30صبح روز شنبه) تعداد کل آراء صندوق ها را اعلام نمود اما تا زمانی که 24میلیون رای را هم خواند و رئیس جمهور شان را نیز به مردم تحمیل کردند هیچ نشانی از آراء باطله نبود.

بنا به این گزارش، مجموع تعداد آرای اعلام شده برای چهار نامزد انتخاباتی در آمار اعلام شده توسط وزارت کشور دقیقا با مجموع آرا برابر است و این مسئله به این معنا است که باطله در صندوق های شمارش شده وجود نداشته یا در مجموع آرا محاسبه نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016