شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبر: تظاهرات چند هزار نفری در تهران ادامه دارد: "احمدی خيانت می کند رهبر حمايت می کند" (گزارش ويژه خبرنامه گويا)

اکنون در تهران ساعت پنج و ده دقيقه عصر است .جمعيت چند هزار نفری حاميان موسوی که دو ساعت قبل از خيابان نفت شمالی حرکت کرده اند به خيابان تخت طاووس رسيده اند و از آنجا به طرف وزارت کشور در خيابان فاطمی حرکت خواهند کرد. پيش بينی می شود ساعت شش به فاطمی برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاهدان عينی جمعيت را تا اين لحظه ده هزار نفر برآورد کرده اند . تصاوير اين تظاهرات را در فيس بوک می توان ديد. اين جمعيت در ميان راه بارها مورد حمله پليس قرار گرفته اند اما همچنان به حرکت خود ادامه می دهند. اصلی ترين شعارهای جمعيت اين است: "احمدی خيانت می کند رهبر حمايت می کند"، "موسوی موسوی حمايت می کنيم"، "موسوی موسوی رای ما رو پس بگير"، "مرگ بر ديکتاتور". جنگ و گريز مردم با پليس ضد شورش همچنان در فاطمی تهران ادامه دارد. عده ای از تظاهرکنندگان در خيابان فاطمی نيز بازداشت شده اند. برای اين که مردمی که در راه وزارت کشور هستند، مورد هجوم شديدتر واقع نشوند مردم به آنها بپيونديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016