شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام محسن رضايی به مردم، تابناک

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت عزيز و بزرگوار ايران

ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها را تهنيت عرض می نمايم. علاقه زايد الوصف شما در تعيين سرنوشت و آينده خود را می ستايم. اينجانب به عنوان فرزند ملت آفرينش اين حماسه را به شما تبريک گفته و به ايرانی بودن خود می بالم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون که در تعيين سرنوشت خود حماسه و شگفتی ديگری آفريده ايد اميدوارم اين حضور پرشور با برخی کج انديشی ها در کام ملت تلخ نشود.

با آگاهی از اينکه برخی از افراد و جريانها در اين گونه موارد چه اهدافی را دنبال می کنند شما مردم شريف را به آرامش و وحدت دعوت می نمايد، چرا که آرامش و اتحاد مردم بر هر چيزی مقدم است.

متواضعانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستارم صرف نظر از رقم اعلام شده به عنوان آرا اينجانب نسبت به دغدغه هايی که موجب تشويش اذهان مردم فهيم ايران شده است از هر طريق که صلاح ميدانند برای رفع اين نگرانيها همانند گذشته فصل الخطاب شوند.

از اين فرصت استفاده کرده از کليه کسانيکه اينجانب را مورد حمايت قرار داده و تلاش نموده اند قدردانی و از آنان تشکر می کنم . بديهی است فردی که پس از طی مراحل قانونی و تاييد نهادهای نظارتی و تنفيذ مقام معظم رهبری به عنوان رييس جمهور اعلام شود ، رييس جمهور همه ملت ايران بوده و برای جلوگيری از هرگونه وقفه در خدمت رسانی به مردم ، وی را حمايت خواهم نمود.

سرباز کوچک ملت ايران
محسن رضايی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016