پنجشنبه 21 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معرفی اعضای کابينه ائتلافی رضايی؛ بعد از پيروزی درانتخابات، مهر

محسن رضايی کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در بيانيه ای از تصميم خود برای مشورت بيشتر با علما، انديشمندان ، هنرمندان و نمايندگان مجلس پيش از معرفی اعضای کابينه دولت ائتلافی خبرداد و اعلام کرد که بر اين اساس علی رغم اعلام قبلی اين افراد را پيش از انتخابات معرفی نخواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری مهر، در اين بيانيه آمده است: ملت شريف، غيور و فهيم ايران ، اينک در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داريم. انتخابی که به حول و قوه الهی، در گسترده ترين حضور مردم رقم خواهد خورد و ديگر بار عظمت نظام مقدس اسلامی (اين ميراث گرانبهای امام و شهيدان) را به رخ دنيا خواهد کشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱ـ‌ همانگونه که قبلاً اعلام کرده بودم بنا داشتم قبل از روز رای گيری تنی چند از همکاران خود را در دولت ائتلافی معرفی کنم ليکن موج گسترده حمايت علما، برجستگان، انديشمندان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در چند روز اخير مرا بر آن داشت تا با تاملی بيشتر و مشورت با اين مجموعه های گرانقدر همچنين نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نسبت به اين مهم اقدام کنيم.

البته بايد متذکر شوم که اينجانب از تمام کسانی که قبلاً نام آنها را برده ام، در اداره کشور استفاده خواهم نمود ولی به طور کلی معيارهای انتخاب همکاران من عبارت است از: کارآمدی، تعهد، تخصص، مردمی بودن، ساده زيستی، صداقت و پايبندی به اصول و ارزش ها و نيز تصريح کنم که از نخبگان و اقوام به نحو شايسته ای بهره خواهم جست.

۲ـ‌ شرايط خاص کشور ايجاب می کند که با تمسک به آيه شريفه و اعتصموا بحبل الله جميعاً و لا تفرقوا بار ديگر همچون سال های آغازين پيروزی انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس، دست در دست هم دهيم و با همدلی و وحدت به سوی تعالی و پيشرفت کشور گام برداريم.

اينجانب دست همه دلسوزان نظام را به گرمی می فشارم و عاجزانه استدعا دارم که برای تحقق اين امر خطير صميمانه کمر همت ببندند. مطمئناً روح امام و شهيدان از اين اقدام خداپسندانه شادمان خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016