پنجشنبه 4 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش نماينده محسن رضايی به سخنان سخنگوی شورای نگهبان، ايلنا

علی احمدی گفت که البته اگر آقايان اظهارات خلاف واقع را تکذيب نکرده و به چنين سخنانی ادامه دهند آن موقع مجبور خواهيم شد مکاتبات با شورای نگهبان و دلايلی را که منجر به انصراف و عدم پيگيری از بازشماری آرا شده است، منتشر کنيم.


ايلنا: علی احمدی، نماينده محسن رضايی برای پيگيری شکايات انتخاباتی، در واکنش به سخنان سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که بازشماری آرا به دليل عدم همکاری شورای نگهبان و وزارت کشور در هيچ‌يک از استان‌ها و حوزه‌های مورد توافق صورت نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، وی در گفت‌وگو با سايت شخصی رضايی ضمن بيان مطلب فوق، در ادامه بيان داشت: در استان کرمانشاه نيز که بازشماری آغاز شده بود به‌دليل عدم دسترسی نمايندگان ما به همه کنترل‌های لازم و فرم‌های کليدی ۲۲،۲۳،۲۸و ۲۹ اين بازشماری در همان ابتدا متوقف شده است، بنابراين سخنان کدخدايی و اطلاعيه ستاد انتخابات کشور خلاف واقع بوده و تکذيب می‌شود.
احمدی تاکيد کرد که دلايل و مستندات اخلال و عدم همکاری در بازشماری طی دو نامه مفصل به اطلاع جناب کدخدايی رسيده است.
وی افزود که البته اگر آقايان اظهارات خلاف واقع را تکذيب نکرده و به چنين سخنانی ادامه دهند آن موقع مجبور خواهيم شد مکاتبات با شورای نگهبان و دلايل و مستنداتی را که منجر به انصراف و عدم پيگيری رضايی از بازشماری آرا شده است، منتشر کنيم تا ملت شريف ايران در جريان حقايق اين اقدام و وقايع پشت صحنه آن قرار گيرند.
نماينده دکتر محسن رضايی در شورای نگهبان ضمن هشدار و انتقاد از سوء‌استفاده برخی از افراد و رسانه‌ها از ايثار، صبوری و متانت ايشان، تاکيد کرد: ما حق پيگيری و شکايت از خاطيان و متخلفان احتمالی حقيقی يا حقوقی انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری در مراجع قانونی و قضايی وفق اصول ۳۴ و ۱۵۹ قانون اساسی و ماده ۹۴ قانون انتخابات رياست‌جمهوری کشور را برای خود محفوظ می‌دانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016