یکشنبه 14 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخاوت آمريكا و انگليس براي روحانيون بي جايگاه، خبر ويژه روزنامه کیهان چاپ تهران

مواضع غيرقانوني و نامشروع برخي روحانيون متاثر از افراطيون دوم خرداد، تبديل به مستمسكي براي جنگ رواني شبكه هاي رسانه اي سازمان سيا و اينتليجنس سرويس عليه انتخابات رياست جمهوري و نظام جمهوري اسلامي شده است.

بي بي سي انگليس، راديو فردا و صداي آمريكا رسانه هايي هستند كه در كنار دويچه وله و راديو فرانسه- و نيز سايت هايي چون گويانيوز، روز آن لاين و راديو زمانه- به طور مشترك روي مواضع ضدقانوني و بعضا ضدانقلابي كساني چون منتظري، طاهري، صانعي، بيات، كروبي، مجمع مدرسين و... مانور مي دهند و از طريق شرح و بسط و تفسير اين مواضع مي كوشند انتخابات باشكوه 22خرداد را زير سؤال ببرند. هرچند كه ميزان بصيرت و تقوا و دانش اين طيف آشكار است اما رسانه هاي وابسته به دستگاه هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس درصددند براي تقابل اپوزيسيون ورشكسته با نظام مردمي جمهوري اسلامي، پوششي از مذهب و روحانيت ايجاد كنند و چنين القا نمايند كه جمهوري اسلامي از جانب روحانيت (!؟) به چالش كشيده شده است.

به عنوان مثال سايت راديوي سازمان سيا (راديو فردا) از قول آقاي طاهري چنين تيتر زده است «تصدي مجدد رئيس دولت، نامشروع و غاصبانه است». اين سايت همچنين با نگراني از اعترافات روشنگر عناصر ضدانقلاب دستگير شده در آشوب ها، از قول آقاي صانعي مدعي شد اين اعترافات از نظر شرعي ارزشي ندارد. راديو فردا همچنين از قول صانعي نوشت: «دولت آينده بنابر مواضع آقايان موسوي و كروبي، نامشروع است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«مرجع تقليد سرشناس»، «يكي از مراجع بزرگ شيعه»، «روحاني برجسته»، «روحاني سرشناس» و... عناويني است كه اين رسانه هاي ضدانقلاب اسلامي و ضد روحانيت و مرجعيت اصيل، به افراد ياد شده و نظاير آنها با سخاوت تمام اعطا مي كنند. ميرحسين موسوي و حاميان افراطي وي در جبهه افراطيون نيز تلاش كردند با پنهان شدن پشت روحانيت كذايي، ماهيت واقعي اقدامات غيرقانوني، جنايت آميز و ضدانقلابي خود را پنهان كنند حال آن كه افراطيون مدعي حمايت از موسوي بارها روحانيت را «مرتجع»، «عقب مانده» و «تاريخ گذشته» معرفي كرده و حتي تقليد مردم از مرجعيت را رفتاري شبيه رفتار ميمون خوانده بودند! اما حالا معلوم نيست چه اتفاقي افتاده كه هم آنها و هم سازمان سيا و اينتليجنس سرويس دنبال روحانيوني مي گردند كه براي خشونت و آشوب و براندازي و تقابل با راي قاطع ملت، از آنها استفتا كنند! البته اين طيف هم نشان داده اند بيش از فتوا دادن، فتوا مي پذيرند و بيش از آن كه فعال عمل كنند، منفعل هستند.

سايت گويانيوز- يا به تعبير درست «سيانيوز»- در آخرين مطلب خود كه روز گذشته منتشر كرد با اسم بردن از كساني نظير سيدكاظم شريعتمداري و حسينعلي منتظري تصريح كرد جريان اپوزيسيون، مايل به راه اندازي جنگ «روحانيت عليه روحانيت» است؛ و «اين روحانيت بي جايگاه در فقدان يك آلترناتيو مستقل و سكولار در برابر رژيم اسلامي مي تواند جايگاهي براي خود پيدا كند!» غافل از اينكه دست اين جريان رو شده است و ملت ايران، به آساني اينگونه افراد را مورد اعتماد قرار نمي دهند چه رسد به اينكه كساني درست خلاف مسير روحانيت و اسلام اصيل حركت كنند و در خدمت بلندگوهاي دشمنان تابلودار ملت ايران باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016