چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد رضا يزدان پناه از اعضای جوان جبهه مشارکت و فيض الله عرب سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب، بازداشت شدند، نوروز

محمدرضا يزدان پناه يکی ديگر از اعضای جوان جبهه مشارکت بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار نوروز وی شب گذشته در حال مراجعه به منزل بازداشت شده است و پی گيريهای همسرش تا به حال نتيجه ای در بر نداشته است.، و به مانند ديگر بازداشت شدگان هيچ نهاد قضايی و امنيتی مسئوليت اين بازداشتها را بر عهده نگرفته است.

محمدرضا يزدان پناه از روزنامه نگاران جوان و با تجربه روزنامه های اصلاخطلب از جمله شرق، کارگزاران، هم ميهن و فرهيختگان بوده است.

با اين حساب تعداد اعضای بازداشت شده جبهه مشارکت که تاکنون نوروز توانسته است نسبت به بازداشت آنان اطمينان حاصل کند به ۲۰ تن رسيده است که حاکی از بيشترين برخورد مقامات امنيتی با اعضای اين حزب در حوادث پس از انتخابات دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است که دفتر جبهه مشارکت ايران اسلامی در اولين روز پس از انتخابات رياست جمهوری توسط نيروی های امنيتی پلمپ گرديده و بسياری از اعضای اصلی اين حزب يا دستگير شده اند .

***

فيض الله عرب سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی بازداشت شد

فيض الله عرب سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی و معاون وزارت بازرگانی در دوره اصلاحات ديروز - سه شنبه - بازداشت شد.
در پی يورش نيروهای امنيتی به منزل فيض الله عرب سرخی، ماموران بدون ارائه هر گونه حکمی وی را بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.
پی گيری های خبرنگار نوروز جهت يافتن محل بازداشت و نهاد بازداشت کننده وی نتيجه ای در بر نداشت.
فاطمه عرب سرخی، خبر بازداشت پدرش را در وبلاگش اعلام کرده و می نويسد:
"سلام
متاسفانه اتفاقی که مطمئنا بالاخره می افتاد، افتاد.
بابا هم مانند خيلی ديگه از همفکر هاش يعنی کسانی که از لحاظ فکری نزديک ترين آدمها به امام محسوب ميشدند بازداشت شد تا ميزان تحملش توی مراحل مختلف شکنجه های روحی برای پروژه تواب سازی و گرفتن اعترافات دروغين سنجيده شود.
دوستت دارم بابا و اميدوارم مثل هميشه محکم و استوار باشی. مثل اون روزهائی که از جبهه برمی گشتی و خاطرات رشادت و شهادت طلبی دوستانت که الان خيلی هاشون ديگه در جمع ما نيستند رو تعريف ميکردی. يادمه هميشه می گفتی که نبايد خونشون پايمال بشه.
پس بابای قهرمان من نگذار که خون شهدا و اهداف زيباشون از بين بره.
منتظرت می مونيم با همون اشتياقی که منتظر ظهور آقا امام زمان هستيم."
گفتنی است مهندس بهزاد نبوی، محمد جواد امام، شهاب پور قاسمی، مجيد نيری، صادق نوروزی، امير حسين مهدوی ديگر اعضای سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی هستند که در هفته های اخير بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016