شنبه 27 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعظم طالقانی: وظيفه شرعی و اخلاقی مراجع است که از سخنان هاشمی حمايت کنند، ايلنا

سخنان آقای هاشمی در نماز جمعه، بی شباهت با سخنان مرحوم طالقانی در اولين نماز جمعه تهران نبود و برای خود من تداعی کننده آن ايام بود.


دبيرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی با استقبال از سخنان آيت‌الله هاشمی رفسنجانی از علما و مراجع تقليد خواست از اين سخنان حمايت کرده و برای راهکارهای ارائه شده از طرف وی برای برون رفت از وضعيت فعلی چاره انديشی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:آقای هاشمی با توجه جايگاهی که در نظام دارند و با توجه به اشراف کامشان به مسائل اخير دلسوزانه راهکارهايی را ارائه دادند که بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
وی با بيان اينکه سخنان هاشمی رفسنجانی بی شباهت با اولين نماز جمعه تهران به امامت آيت الله طالقانی نيست،گفت:مرحوم طالقانی نسبت به تضيعع حقوق مردم بسيار حساس بود و در طول دوران حيات خود بارها نشان داد که از حق دفاع کرده است ،سخنان آقای هاشمی هم در نماز جمعه بی شباهت با اولين نماز جمعه تهران نبود به همين دليل برای خود من تداعی کننده آن ايام بود.
فرزند مرحوم طالقانی که بعد از تحولات انتخاباتی نامه‌ای سرگشاده به علما و نمايندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی نوشت در خصوص علت نگارش اين نامه نيز گفت:من در طول دوران فعاليت سياسی خود سعی کردم در حد بضاعتم نسبت به تضييع حقوق مردم بی‌تفاوت نباشم و در مقطع فعلی هم احساس کردم حق مردم ناديده گرفته شده است و به همين دليل از نمايندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که به واسطه رای مردم به اين مجالس رفتند ،خواستم که به وظيفه قانونی خود اهتمام بيشتری داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016