سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هواداران هوگو چاوز با گاز اشک‌آور به يک شبکه تلويزيونی حمله کردند، آفتاب

آفتاب:‌ چندين نفر از هواداران نظامی هوگو چاوز، روز دوشنبه به مرکز يک شبکه تلويزيونی مخالف دولت ونزوئلا حمله کردند.

به گزارش سرويس بين الملل آفتاب، حمله هواداران هوگو چاوز که به گاز اشک آور نيز مجهز بودند در حالی صورت گرفت که رييس‌جمهور ونزوئلا تهديد کرده است شبکه مورد نظر را خواهد بست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تصاوير منتشر شده توسط شبکه‌های تلويزيونی حاکی از آن است که هواداران چاوز با عبور از بخش نگهبانی شبکه تلويزيونی مورد نظر وارد آن شدند و به شليک گاز اشک آور اقدام کردند.

گفتنی است اين شبکه تلويزيونی که «Globovision» نام دارد، شبکه‌ای کوچک و منتقد است که به شدت از سياست‌های چاوز انتقاد می‌کند.

دولت چاوز حملات اين افراد را به مقر اين شبکه تلويزيونی مخالف دولت محکوم کرده است، اما صاحبان «Globovision» ظن دارند که رييس‌جمهور پشت اين قضايا باشد.

افراد مورد نظر کلاه‌های قرمزی را بر سر داشتند که چاوز معمولاً بر سر می‌گذارد. کارمندان شبکه تلويزيونی همچنين می‌گويند افراد مهاجم آن‌ها را با اسلحه تهديد کرده‌اند.

منتقدان بر اين عقيده‌اند که چاوز قصد دارد صدای مخالفان را خفه کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016