جمعه 16 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار جبهه پيروان خط امام و رهبری به احمدی‌نژاد: اگر روشی غير از آهنگ ولايت را اتخاذ نماييد خلل چبران ناپذيری به نظام وارد می گردد، انتخاب

جبهه پيروان خط امام و رهبری در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد به وی هشدار داد که اگر با بعضی بی‌دقتی‌ها و عدم مشورت با ياران صديق انقلاب، روشی غير از آهنگ ولايت را اتخاذ نمايد و يا با غره شدن به رای صادقانه و هوشيارانه مردم موجب ريزش اعتماد مردم به مواضع اصولی‌اش شود احتمالا در ادامه حرکت هماهنگ دولت، مجلس، قوه قضاييه و ديگر ظرفيت‌های مثبت نظام خلل جبران ناپذيری وارد گردد.

متن نامه جبهه پيروان خط امام و رهبری که به امضاء حبيب‌الله عسگراولادی دبير کل اين جبهه رسيده است بدين شرح است:


جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
رييس محترم جمهوری اسلامی ايران
ملت ايران با شرکت در حماسه انتخابات ۲۲ خرداد با حضور يکپارچه خود با اعتماد وتکيه بر مواضع اصولگرايانه جنابعالی، نتيجه انتخابات را رقم زد و بحمدالله با رای بسيار بالا بر ادامه رياست جمهوری جنابعالی برای يک دوره ديگر تاکيد نمود.


پس از جريانات تاسف باری که توسط عده ای از اصلاح طلبان ساختار شکن بعد از انتخابات بروز کرد متاسفانه بذر ترديد در جامعه پراکنده شد و بزرگان و مسوولين نظام باتلاش‌های زياد و خون دل خوردن‌های فراوان در يک حرکت مقتدرانه نقشه اغتشاشگران را برای برهم زدن اوضاع نقش بر آب نمودند. نخبگان سياسی و اصولگرای کشور در فکربودند که از طريق رفتارهای سياسی مدبرانه، دلجويی از آسيب ديدگانی که در اين اغتشاشات ضربه خورده‌اند و تشريح و تبيين انحرافات ضد ملی مراکز اصلی اين توطئه شوم، بخشی از اين تلخی ها را در افکار عموممی جبران نمايد. در اين وضعيت حساس متاسفانه بعضی از عملکردهای جنابعالی که از طريق رسانه‌ها به گوش رسيد. نگرانی جديد و مهمتری را در افکار عمومی، خصوصا کسانی که با عشق به اصولگرايی و رهبری به حضرتعالی رای داده بودند به وجود آورد که بار مضاعفی بر گرفتاری‌ها گذاشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتخاب معاون اول توسط جنابعالی با توجه به اطلاعاتتان از وضعيت ايشان در افکار عمومی خصوصا مراجع و علما ونخبگان و فعالان سياسی اصولگرا بسيار حيرت‌آور بود و مقاومت حضرتعالی در عزل ايشان علی‌رغم دستور مکتوب مقام معظم رهبری اين حيرت را به ترديد در مواضع اعلام شده جنابعالی در قبل از انتخابات تبديل نمود.
ترديد نداريم که جنابعالی مطلعيد که رويکرد مردم به شما به دليل تلاشتان در احيای گفتمان امام وا نقلاب، تبعيت از مقام منيع ولايت و پی‌گيری مسير خدمت‌رسانی صادقانه و بدون منت به خلق خدا بوده و اگر خدای ناکرده جنابعالی با بعضی بی‌دقتی‌ها و عدم مشورت با ياران صديق انقلاب، روشی غير از آهنگ ولايت را اتخاذ نماييد و يا خدای نکرده با غره شدن به رای صادقانه و هوشيارانه مردم به خودتان، موجب ريزش اعتماد مردم به مواضع اصولی و خداجويانه قبلی‌تان شويد خوف آن را داريم که در ادامه حرکت هماهنگ دولت، مجلس، قوه قضاييه و ديگر ظرفيت‌های مثبت نظام خلل جبران ناپذيری وارد گردد که به هيچ وجه راضی به آن نيستيم و از جنابعالی هم مصرانه تقاضا می کنيم به ايجاد اين معضل بزرگ راضی نباشيد.

جناب آقای احمدی نژاد

ما بر اين باوريم که تنفيذ حکم رياست جمهوری توسط مقام معظم رهبری مبنای مشروعيت تمامی افعال قانونی شما خواهد بود و اين تنفيذ مانند بعضی کشورهای ديگر به معنای يک رسم تشريفاتی و يا توشيح نيست و سوگند حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی و در حضور نمايندگان محترم مجلس، رئيس قوه قضاييه- اعضا محترم شورای نگهبان وديگر مسوولين نظام يک سوگند واقعی است که شکستن هر مورد آن برای هر بار علاوه بر ارتکاب گناه نيازمند دادن کفاره است سوگند در مقابل قرآن کريم مبنی بر رعايت قانون اساسی و مصالح کشور که در اجرای دقيق قوانين موضوعه کشور تامين می‌گردد وظيفه غير قابل اجتناب جنابعالی خواهد بود.
وضعيت امروز ايران اسلامی را در داخل و خارج و مجموعه توطئه‌های پرحجم و گسترده عليه آنرا بهتر از ما می‌دانيد، مقابله با همه اين توطئه‌ها و حرکت به سمت ايرانی مقتدر،متعالی،خداجو،ولايت‌مدار و مرفه جز در سايه همکاری و همدلی جدی قوای سه گانه و هماهنگی با تمهيدات مقام معظم رهبری و نشانه گرفتن چشم انداز بيست ساله و سياست های کلی نظام ممکن نيست.

جناب آقای رئيس جمهور
در گذشته تاريخ ايران بودند کسانی که حتی شايد با نيت سالم فکر می کردند با استظهار به رای مردم و به تنهايی منهای روحانيت، مراجع، مجلس و ديگر نهادهای حکومتی و مدنی که قوام بخش نظام و حکومت هستند می‌توانند با توطئه‌ها و دسيسه‌ها مقابله نمايند، اما ديديم که با کوچکترين تندباد يارای چند ساعت مقاومت را نداشته و بر سر مملکت و مردم آن آمد که آمد.
بحمدالله امروز رهبری، مراجع عظام، مسوولين و ملت بزرگ ايران زنده و بيدار هستند و مطمئنا با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر و تمسک به ريسمان ولايت مشکلی پيش نخواهد آمد، اما بايد تلاش شود که با رفتار غير مناسب خدای ناکرده مشکلی برای پيشرفت مقتدرانه و عدالتخواهانه نظام جمهوری اسلامی پيش نيايد.

جناب آقای رئيس جمهور

مجددا و در پايان از جنابعالی انتظار داريم که در اعلام مواضع و رفتارهای سياسی و اجرايی و انجام وظايف خود، خشنودی حضرت بقيه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و حفظ سکينه در دل مردم دريادل( براساس آيه مبارکه هوالذی انزل السکينه فی قلوب المومنين ليزدادوا ايمانا مع ايمانهم) را لحاظ نموده و تلاش نماييد با تدبير، دقت و حساسيت بيش از پيش عمل نماييد و در تعيين کابينه‌ای مقتدر- عالم، خداجو و وظيفه شناس از نظرات مشورتی مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی خود را محروم نسازيد.
البته از نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی خصوصا فراکسيون اصولگرايان نيز تقاضا خواهيم داشت که در بررسی رای اعتماد به وزرا با دقت و حساسيت بالا و حفظ آهنگ ولايت و صميميت با رئيس جمهور عمل نمايند و به وزرايی رای اعتماد دهند که برای تشکيل کابينه‌ای صالح، مقتدر، خدمتگزار و ولايت مدار واجد شرايط لازم باشند و اين دقت را در چارچوب همراهی اصولی تعريف شده صميمانه با رئيس محترم جمهوری اعمال بفرمايند.
جبهه پيروان خط امام و رهبری با امتحانی که در انتخابات دهم رياست جمهوری و ساير موارد داده است ثاثبت نموده است که در کنار رئيس جمهوری پيرو ولايت خواهد ماند و ايشان را تقويت خواهد نمود.

با احترام
جبهه پيروان خط امام و رهبری
دبير کل حبيب الله عسگر اولادی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016