پنجشنبه 29 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه: ايجاد شبهه در انتخابات در لابراتوارهای جاسوسی طراحی شده بود، ايلنا

سپاه و بسيج نمی‌توانند بنشينند تا دشمنان انقلاب از طريق فرهنگی و سياسی مسئله تغيير و ايجاد انحراف در مسير راستين انقلاب و ارزش‌ها را تعقيب کنند


ايلنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعمل‌هايی بود که در لابراتوارهای جاسوسی و ضد‌انقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عده‌ای هم در داخل کشور اجرای آن را بر عهده داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد‌علی جعفری در جمع فرماندهان سپاه و بسيج استان مازندران اظهار داشت: ملت ايران در اين عرصه به شکل مشخص مخالفت خود را با فقر، فساد، تبعيض و بی‌عدالتی اعلام کرد.
وی از بسيج با عنوان ضامن استقرار انقلاب اسلامی ايران ياد کرد و افزود: سنت الهی بر اين است که مومنان را در معرض آزمون‌های دشوار قرار دهد و حماسه ۲۲ خرداد آزمايش بزرگ الهی بود که ملت ايران از اين آزمون پيروز و سرافراز بيرون آمدند.
جعفری تصريح کرد: ماجرای ايجاد شبهه در انتخابات، اجرای دستورالعمل‌هايی بود که در لابراتوارهای جاسوسی و ضد‌انقلابی در خارج از کشور طراحی شده بود و عده‌ای هم در داخل کشور اجرای آن را بر عهده داشتند.
وی با اشاره به وظايف و ماموريت‌های بسيج گفت: بسيج بايد توليد قدرت نرم و استمرار روح نشاط و افزايش آگاهی‌های سياسی، فرهنگی و اجتماعی را دائما پيگری کند، زيرا سپاه پاسداران و بسيج سازمان ايدئولوژيک است و بر اساس عقيده و مکتب انقلابی عمل می‌کند.
جعفری اظهار داشت: با توجه به استقلال نسبی اقشار بسيج فرماندهان بسيج در تمامی بخش‌ها به‌ويژه بخش‌‌های غير‌نظامی دارای وظايف مختلفی هستند و برای مقابله با تهديدات نرم می‌توانند به مقتضای شرايط منطقه‌ای برنامه‌ريزی و اقدام کنند و آحاد بسيجيان نيز در اين زمينه می‌توانند نقش موثری ايفا کنند.
وی ادامه داد: سپاه و بسيج نمی‌توانند بنشينند تا دشمنان انقلاب از طريق فرهنگی و سياسی مسئله تغيير و ايجاد انحراف در مسير راستين انقلاب و ارزش‌ها را تعقيب کنند.
جعفری اضافه کرد: بايد در اين شرايط حساس کمربندها را محکم ببنديم و وظايف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را با تمام قوا به انجام برسانيم.
علی شاليکار فرمانده سپاه کربلای مازندران نيز در سخنانی با اشاره به تشکيل سپاه قدرتمند کربلا در منطقه شمال کشور گفت: اين سپاه با بهره‌گيری از بسيجيان سلحشور و با آمادگی کامل مهيای اجرای ماموريت‌های متنوع در تمامی سطوح گوش به فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016