پنجشنبه 29 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک سئوال از آقای خاتمی، اکبر سردوزامی

آقای خاتمی عزيز، شما به روزنامه‌ی ايتاليايی ِ"ايل فوگليو"، گفته‌ايد جواد آزاده، شکنجه‌گرِ اين روزهای جمهوری اسلامی "مظهر شکنجه‌گران ِ قرون وسطی است."
من که اکبر سردوزامی هستم و تا به امروز از هيچ کدام از سردمداران ِ هيچ رژيمی سئوالی نکرده‌ام، برای اولين بار در زندگيم تصمم گرفتم يک سئوال ازشما بکنم. دليلش هم اين است که دست کم اين روزها شما بدجوری (يعنی خيلی با حال) همراه بخشی از مردم ايران هستيد، و من هم بيش‌تر وقت‌ها نه تنها همراه بخشی از مردم ايران بوده‌ام بلکه خودم هم از جزيی از مردم ايران بوده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای خاتمی، آيا اسدالله لاجوردی (به گفته‌ی شما يکی از سربازان اسلام)، که صدها تن از زيباترين مردم ايران را در هم شکست، شکنجه‌گری اسلامی يا مدرن يا پست مدرن بود؟ آيا شکنجه گری که خانم کتايون آذرلی در [اين فيلم] از او اسم می‌آورد و يک حاج آقا هم اول اسمش هست، شکنجه گر اسلامی است؟
آيا شما شکنجه‌گر خوب يا اسلامی يا مدرن يا پُست مدرن هم سراغ داريد؟

رفيق بعضی روزهای شما،
اکبر سردوزامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016