جمعه 30 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات در شهرک آپادانا همزمان با معرفی اعضای کابينه، فرهاد رجبعلی، خبرنامه گويا

خبرنامه گويا - همزمان با گفت وگوی زنده رئيس جمهور با خبرنگار واحد مرکزی خبر بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سيمای جمهوری اسلامی درباره اعضای کابينه دولت دهم و معرفی آنان و سوابق شان توسط محمود احمدی نژاد مردم شهرک آپادانا بار ديگر دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

پنج شنبه شب ده ها تن از ساکنين شهرک آپادانا در اقدامی خودجوش در محوطه شهرک آپادانا جمع شده و با سر دادن شعار نسبت به انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رئيس جمهور دهم اعتراض کردند. از جمله شعارهايی که سر داده شد، می توان به: "مرگ بر ديکتاتور"، "مرگ بر احمدی" ، "آزادی انديشه از پنجره نميشه" و "درد ما درد شماست، مردم به ما ملحق شويد" اشاره کرد. تظاهر کنندگان همچنين با فرياد الله اکبر و خواندن سرود "يار دبستانی" تا نيمه شب در بين بلوک های مسکونی شهرک حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دو ماه گذشته و بعد از انتخابات ۲۲ خرداد ساکنان شهرک آپادانا در اکثر شبها با برپايی تظاهرات نسبت به تقلبات گسترده در انتخابات دهم رياست جمهوری اعتراض خود را اعلام کردند.

خانواده سهراب اعرابی يکی از کشته شدگان اعتراضات اخير و ساکن شهرک آپادانا صبح روز پنج شنبه بيست و نهم مرداد ماه مراسم چهلم سهراب اعرابی را در بهشت زهرا برگزار کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016