پنجشنبه 12 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش مجمع روحانيون مبارز به سخنان فرمانده سپاه

اين روزها شاهد اظهارات بی اساس و تهمت های فراوان از سوی دستگاه های تبليغی و محافل خاص نسبت به شخصيت ها و گروه ها برای توجيه سياست های نادرست و اقدام های خلاف شرع و قانون هستيم و تا وقتی فردی با مسؤوليت رسمی بالا، دروغی آشکار را مبنای تحليلی نادرست و توجيه اقدام های خلاف و خشونت آميز می کند چه بايد کرد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده سپاه با دروغی بزرگ و تهمتی ناروا نسبت به حجة الاسلام و المسلمين خاتمی و آيت الله موسوی خوئينی، علاوه بر اينکه بی اعتباری به اصطلاح اعترافات افراد دستگير شده را بيش از پيش نشان داد، به نهاد ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عظمت گذشته آن اينک ابزاری در جهت توجيه سياست های نادرست و انجام اقدام های ناسازگار با مبانی و ارزش های اسلام و انقلاب شده است جفا کرد.
آيا انتظار از مدعی العموم جديد برای نشان دادن عکس العملی مناسب نسبت به اين اتهام و دروغ پردازی و موارد مشابه آن که موجب تشويش افکار و تحريک بعضی افراد و زمينه ساز اجرای برنامه های خطرناک می شود، به خصوص با توجه به وعده رييس محترم قوه قضائيه برای برخورد با تخلفات از هرکس و در هر مقام، انتظاری نا به جاست؟ به اميد آنکه اين انتظار شرعی و به حق، هر چه سريع تر جامه عمل پوشيده و اين روند اقدامات مغاير با مصالح کشور و منافی با اخلاق و دين و قانون متوقف گردد.

روابط عمومی مجمع روحانيون مبارز
يازدهم شهريور هشتاد و هشت


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016