شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: عده‌ای می‌خواهند انقلاب را متوقف کنند، ايلنا

اگر عده‌ای خيال کردند که با تهمت، بی‌ادبی، فحاشی و دروغ‌پراکنی می‌توانند ما را به عقب‌نشينی از آرمان‌های انقلاب وادار کنند، سخت در اشتباه هستند، ما خودمان را برای تحمل فشارها آماده کرده‌ايم.


رييس‌جمهور گفت:عده‌ای که از جريان حرکت رو به کمال انقلاب جا مانده‌اند به جای اين‌که خودشان را اصلاح و به کاروان انقلاب برسانند، قصد دارند انقلاب و ياران آن را متوقف کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا محمود احمدی‌نژاد جمعه شب در ضيافت افطار با رزمندگان دوران دفاع مقدس استان‌های کردستان و آذربايجان غربی، آنان را ياران صميمی انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی يک حرکت و گام بلند در ادامه حرکت پيامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه طاهرين(ع ) بود، انقلاب اسلامی از جنس نهضت عاشورا و حرکت پيامبر اعظم است.
وی افزود:امروز جامعه بشری و ملت ايران و يکايک ما بيش از هر زمان ديگری نيازمند انديشه امامت و ولايت و ارتباط و شناخت امام هستی هستيم.
رئيس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پيروزی رسيد تا بنيان‌های فرهنگی، فکری و اخلاقی جامعه را به صورت ريشه‌ای تغيير دهد و آرمان‌های والای انسانی و الهی را بازتعريف کند. انقلاب آمد تا جامعه بشری را با نام و ياد امام آشنا سازد و مبنانی طاغوت و طاغوتی‌گری را ريشه‌کن نمايد.
احمدی‌نژاد با بيان اين‌که "به هر ميزان که سطح انقلاب بالاتر می‌رود مسايل آن نيز پيچيده‌تر و دشوارتر می‌شود" خاطرنشان کرد: به فضل الهی امروز انقلاب اسلامی در سطح بالاتری قرار دارد و در انتخابات اخير نيز گام بلند ديگری به بالا برداشته شد و بايد خودمان را برای مواجهه با توطئه‌های سخت‌تر آماده کنيم.
رييس‌جمهور ادامه داد: امروز وارد دوران برتر و والاتری از انقلاب شده‌ايم و در اين دوره سطح برخوردها و پيچيدگی‌ها با قبل متفاوت است.
وی انقلاب اسلامی را روح زنده در حال حرکت دانست و تاکيد کرد: عده‌ای که از جريان حرکت رو به کمال انقلاب جا مانده‌اند به جای اين‌که خودشان را اصلاح و به کاروان انقلاب برسانند، قصد دارند انقلاب و ياران آن را متوقف کنند.
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی به حرکت و پيشرفت خود ادامه خواهد داد، اگر عده‌ای خيال کردند که با تهمت، بی‌ادبی، فحاشی و دروغ‌پراکنی می‌توانند ما را به عقب‌نشينی از آرمان‌های انقلاب وادار کنند، سخت در اشتباه هستند، ما خودمان را برای تحمل فشارها آماده کرده‌ايم و در اين دولت به اندازه يک سر سوزن، عقب‌نشينی از اصول انقلاب اتفاق نخواهد افتاد.
وی هم‌چنين با اشاره به ضرورت شناخت امام هستی، امام را تجلی اعظم و اکمل خداوند متعال دانست و گفت: امام صراط مستقيم الهی در مسير کمال به سوی خدا می‌باشد و مشکل بشريت در طول تاريخ دوری از حقيقت امام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016