چهارشنبه 18 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران دانشجو: مساله خاصی در دانشگاه‌ها رخ نمی‌دهد، ايلنا

فضای موجود فضای مناسبی است و دانشجويان و فرهيختگان ما بسيار هوشيار هستند و حتما هيچ مسئله خاصی نخواهد بود.


وزيرعلوم، تحقيقات و فناوری فضای موجود در دانشگاه‌ها را فضای مناسبی توصيف کرد و افزود: دانشجويان و فرهيختگان ما بسيار هوشيار هستند و حتما هيچ مسئله خاصی نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا کامران دانشجو در حاشيه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا مبنی بر اينکه با توجه به فضای سياسی کشور در طول ماه های اخير برخی احتمال ملتهب بودن دانشگاه ها را می‌دهند آيا برنامه ای برای کنترل فضای دانشگاه ها داريد و فضای کنونی دانشگاه را چگونه توصيف می کنيد، گفت: فضای موجود فضای مناسبی است و دانشجويان و فرهيختگان ما بسيار هوشيار هستند و حتما هيچ مسئله خاصی نخواهد بود.
وی افزود: از نظر کاری به مشاوره گرفتن از زاهدی و نگاه کردن به گذشته خواهم پرداخت و در يک جمله اولين کاری که بايد انجام گيرد از گذشته بايد استفاده کرد و به سمت آينده حرکت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016