پنجشنبه 19 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير علوم جديد: من نگفتم فعاليت تشکل‌های دانشجويی محدودتر می‌شود، تشکل‌ها بايد بر اساس فرمايش حضرت آقا رشد سياسی داشته باشند، ايلنا

- مانند هر سال بازگشايی دانشگاه‌ها انجام خواهد شد و هيچ مشکل و نگرانی خاصی وجود ندارد
- رشد و نشاطی که بايد در دانشگاه‌ها باشد علی‌القاعده از طريق تشکل‌های دانشگاهی صورت می‌گيرد.


وزير جديد علوم در پاسخ به سوال ايلنا، درباره تمهيدات انديشيده شده برای بازگشايی دانشگاهها گفت: مانند هر سال بازگشايی دانشگاه‌ها انجام خواهد شد و هيچ مشکل و نگرانی خاصی وجود ندارد، زيرا دانشگاهيان ما جزو فرهيختگان هستند و بيخود به اين مسائل پر و بال ندهيد.
به گزارش خبرنگارايلنا ، کامران دانشجو در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزرای قديم و جديد کشور تاکيد کرد: رشد و نشاطی که بايد در دانشگاه‌ها باشد علی‌القاعده از طريق تشکل‌های دانشگاهی صورت می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوال خبرنگار ديگری، مبنی بر اينکه اظهاراتی به نقل از شما در مورد محدوديت تشکل‌های دانشجويی مطرح شده است، اظهار داشت: من چنين حرفی را نگفتم و اين موضوع را به شدت تکذيب می‌کنم. من قائل هستم که تشکل‌ها بايد بر اساس فرمايش حضرت آقا رشد سياسی داشته باشند و با نشاط و شادابی بيشتر در دانشگاه‌ها فعاليت کنند و رشد و نشاطی که بايد در دانشگاه‌ها باشد علی‌القاعده از طريق تشکل‌های دانشگاهی صورت می گيرد.
دانشجو افزود: اتفاقا اين بار فضای دانشگاه‌ها بايد بانشاط‌تر باشد؛ چراکه بيش از ۸۵ درصد مردم با مشارکت در انتخابات حضوری چشمگير و پويا در تعيين سرنوشت خود داشته‌اند و رييس‌جمهور خود را با ۲۵ ميليون رای انتخاب کردند و نشان دادند که هميشه در صحنه‌اند. اين پيروزی بزرگی برای ملت ايران بود از اين پيروزی بزرگ دشمن حتما ناراحت است و بايد هم ناراحت باشد اگر غير از اين است جای تعجب دارد. اين‌ها مواردی است که راديوی آمريکا و بی‌. ‌بی‌. سی آن را مطرح می‌کنند و از آن‌ها انتظاری بيش از اين نمی‌توان داشت.
وی در تشريح برنامه‌هايش گفت: مهم‌ترين کاری که بايد انجام شود، ايجاد ارتباط و صميميت و الفت، انس و دوستی بين مجموعه وزارت علوم، مديريت دانشگاه‌ها و دانشجويان و اساتيد است. اين‌ها همه در يک خانواده‌اند، اگر اين صميميت بيشتر شود برای ساير کارهای ما می‌تواند تعيين کننده باشد.
دانشجو تاکيد کرد: ما با مجموعه تيم‌مان و ستاد وزارت علوم، همانند سفرهای رياست جمهوری به دانشگاه‌های مختلف خواهيم رفت و با دانشجويان و کارمندان دانشگاه‌ها و اساتيد صحبت‌هايی خواهيم داشت و مشکلات آن‌ها را از نزديک جويا خواهيم شد و اميدواريم با کمک دولت بتوانيم آن‌ها را حل کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016