دوشنبه 23 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حملات شديد به سايت‌های اصلاح طلبان، همزمان با راه‌اندازی وبلاگ جديد برای ابطحی توسط بازجويان، موج سبز آزادی

امروز در حالی مسئولان فنی و محتوايی برخی سايت‌های انتخاباتی برای اعتراف در دادگاه نمايشی حاضر شدند که همزمان سايت‌های اصلاح طلبان به شدت در معرض حملات اينترنتی عوامل کودتا قرار دارند.


به گزارش موج سبز آزادی، روز گذشته خبر رسيد که بازجويان وبلاگ جديدی برای محمدعلی ابطحی ايجاد کرده‌اند تا منويات آنها به نام ابطحی از زندان منتشر شود. ايجاد وبلاگ توسط بازجو، در اولين نوشته‌ی اين وبلاگ نيز مورد تاکيد قرار گرفته بود تا مشخص شود که بناست علاوه بر تغيير ذهنيت در زندان و انقلاب فرهنگی در دانشگاهها، کودتاچيان نوعی انقلاب محتوايی در وب فارسی را نيز تدارک ببينند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همزمان با اين تحولات، سايت‌های اصلاح طلبان نيز يکی پس از ديگری مورد حمله قرار گرفت. شب گذشته، سايت کلمه که به صورت رسمی به فعالان ستاد ميرحسين موسوی تعلق دارد و مسئولان آن بازداشت شده بودند، فيلتر شد.

اين در حالی است که سايت سحام نيوز نيز که به طور رسمی به حزب کروبی تعلق دارد، فيلتر شده و در اکثر نقاط ايران بدون فيلترشکن قابل دسترسی نيست.

همزمان مسئولان سايت نوروز از حملات شديد به اين سايت خبر می‌دهند. سايت نوروز در زمان نگارش اين گزارش، از دسترس خارج شده است.

«موج سبز آزادی» نيز تاکنون بارها مورد حمله قرار گرفته است، اما مسئولان فنی سايت تلاش کرده‌اند که سايت تحت هيچ شرايطی از دسترسی خارج نشود. با اين حال تاکنون دو سه بار، از جمله عصر ديروز به مدت حدود چهار ساعت، سايت به علت حملات از دسترس خارج شده بود.

لازم است به خوانندگان سايت گزارش دهيم که مشخصات اينترنتی عاملان حمله به سايت و ارتباطات آنها مورد شناسايی قرار گرفته و به آنها هشدار داده شده است که در صورت تداوم اين حملات، سايت‌های رسمی نهادهای کودتا در يک موج سبز اينترنتی به کمک هکرها از کار خواهند افتاد. اميدواريم مسئولان تيم رصد سايبری سپاه وادارمان نکنند که برای هک کردن سايت‌های عاملان و آمران کودتا مسابقه بگذاريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016