دوشنبه 30 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری تظاهرات ۲۳ سپتامبر در بروکسل بر عليه سفر احمدی نژاد به نيويورک، لغو تظاهرات ۲۴ سپتامبر در بروکسل

توجه: کانون مدافعان حقوق بشر در ايران بلژيک از طريق اين اطلاعيه اعلام می کند که تظاهرات ۲۴ سپتامبر در بروکسل بدلايل تکنيکی لغو می شود و تنها در تاريخ ۲۳ سپتامبر در برابر مقر شورای اروپا تظاهرات برگزار خواهد کرد. با سپاس

فراخوان
احمدی نژاد رئيس جمهور انتخابی اکثريت مردم ايران نيست، او را برسميت نشناسيد!

محمود احمدی نژاد رئيس جمهور کودتائی و تحميلی ولی فقيه، قرار است در روز ۲۳ سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نيويورک حضور يابد. علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رييس جمهور حکومت اسلامی به خبرگزاری رويترز گفت "سفر محمود احمدی نژاد به نيويورک همچنان در دستور کار وی قرار دارد و مقام های ايرانی در حال آمده سازی مقدمات آن هستند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک، در روز ۲۳ سپتامبر در بروکسل تظاهراتی اعتراضی نسبت به حضور رئيس جمهور کودتائی حکومت ايران در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک سازماندهی کرده است. کانون در اين دو تظاهرات، همچنان از خواست مشترک و عمومی اکثريت مردم ايران که احمدی نژاد رئيس جمهور منتصب ولی فقيه است و اکثريت مردم ايران او را به رسميت نمی شناسند، حمايت خواهد داد .
کانون به همراه ايرانيان ساکن بلژيک و نيز همراه با ديگر هموطنان در ديگر کشورهای جهان، با صدای بلند اعتراض خود را به نقض شديد و خشن حقوق بشر در ايران و مهمتر از همه به حق حضور احمدی‌نژاد در صحن سازمان ملل اعلام می کند.
کانون مدافعان حقوق بشر در ايران از عموم ايرانيان ساکن بلژيک و ديگر کشورها دعوت می کند که در حرکت اعتراضی ۲۳ سپتامبر در بروکسل شرکت کنند و صدای مشترک و اعتراضی خود را به گوش افکار عمومی جهان برسانند که احمدی نژاد رئيس جمهور انتخابی اکثريت مردم ايران نيست و او را برسميت نشناسيد!

کانون مدافعان حقوق بشر در ايران- بلژيک

۱۸ سپتامبر۲۰۰۹
برای تماس: iranianbelgique@yahoo.fr
تلفن: ۰۰۳۲-(۰)۴۷۶.۵۵۱.۸۳۲
تظاهرات در روز ۲۳ سپتامبر: ميدان شومن در برابر شورای اروپا- شروع: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۵
Adresse : le 23/09/09 de 12:00H à 15:00H; ROND-PONT SCHUMAN
devant le Conseil Européen à Bruxelles.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016