یکشنبه 12 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی‌فقيه در سپاه: تلاش دشمن سوق دادن جهت دموکراسی در کشور به سوی براندازی است، ايسنا

نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متغيرهای پيش روی انقلاب اشاره کرد و با بيان اين‌که " شرايط امروز بسيار حساس و مهم است" گفت: امروز انقلاب اسلامی توانسته بسياری از قله‌های علم و معرفت را فتح کند و تاثير بسيار فزاينده‌ای در منطقه خاورميانه و بين‌الملل از خود به جای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سپاه نيوز حجت الاسلام والمسلمين علی سعيدی در مراسم توديع و معارفه فرمانده تيپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) در قم اظهار کرد: نظريه‌پرداز انقلاب اسلامی حوزه علميه قم است و بايد در همه عرصه‌ها به خصوص در حوزه علوم انسانی پيشتاز باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: حوزه علميه قم جايگاه ويژه‌ای در تاريخ اسلام و تشيع دارد و امروز سنگين‌ترين بار انقلاب و نظام اسلامی به دوش آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآيد و ايران به عنوان کانون بيداری اسلامی در جهان قلمداد شود.

نماينده ولی‌فقيه در سپاه تصريح کرد: استکبار جهانی همه توانش را برای مقابله با انقلاب اسلامی در اختيار جهان قرار داده است.

وی شرايط موجود را برای جامعه انقلابی و کسانی که دل در گرو آرمان‌های انقلاب دارند به خصوص مراکز روحانی و حوزه‌های علميه بسيار حائز اهميت برشمرد و اظهار کرد: استراتژی استکبار برای براندازی انقلاب اسلامی، براندازی نرم است و انقلاب‌های توحيدی در بستر تهديدات نرم دچار چالش و مشکل شده‌اند.

سعيدی با تحليلی از اوضاع سياسی منطقه گفت: کارکرد دموکراسی در خاورميانه با دموکراسی در آسيای ميانه متفاوت است، زيرا در خاورميانه دموکراسی به نفع اسلام‌گرايان پيش می‌رود.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند جهت دموکراسی را در کشور به سوی براندازی سوق دهد و توجه خواص و دست‌اندرکاران انتخابات به اين موضوع بسيار مهم است که اجازه ندهند دشمن از اين معبر وارد شود.

وی گفت: امروز معبری که دشمن برای ضربه‌زدن به انقلاب انتخاب کرده دموکراسی و انتخابات است که بايد هم خواص و هم دستگاه‌های مسوول، خط مقدم را حفظ کنند و اجازه ندهند دشمن از اين مسير ضربه بزند.

نماينده ولی‌فقيه در سپاه در ادامه به فعاليت‌های تيپ مستقل امام صادق (ع) در طول پيروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اين تيپ را از برکات جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: تزريق طلبه و روحانی در سخت‌ترين شرايط به جبهه‌ها، تبيين انديشه انقلابی و ترويج تفکر امام و رهبری از جمله فعاليت‌های تيپ امام صادق(ع) است.

وی ترويج بسيج را ترويج انديشه‌ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بيان و خاطرنشان کرد: بعضی از کشورها به دنبال الگوی بسيج و سپاه هستند و می‌گويند آن‌چه انقلاب ايران را حفظ کرده اين نهادها بوده‌اند.

دراين مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام علی عرب‌پور ، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد به عنوان فرمانده جديد تيپ مستقل ۸۳ امام جعفرصادق(ع) معرفی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016