یکشنبه 12 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرتيپ پاسدار جزايری: ستاد بررسی ابعاد جنگ نرم تشکيل شد، مهر

رئيس ستاد تبليغات دفاعی کشور ضمن اعلام خبر تشکيل ستاد بررسی ابعاد جنگ نرم توسط ستاد کل نيروهای مسلح از برگزاری سلسله هم انديشی های جنگ نرم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايری که در حاشيه برگزاری نشست کميته علمی ستاد تبليغات دفاعی کشور سخن می گفت ادامه داد: دشمنان ايران اسلامی، پس از سالها ناتوانی در عرصه جنگ سخت بر عليه ملت مسلمان و دلير ايران، به جنگ نرم روی آورده اند تا بلکه از اين طريق بتوانند به اهداف شوم خود دست يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون هماهنگی و تبليغات دفاعی ستاد کل نيروهای مسلح، نخبگان را در اولويت جامعه مخاطبان دشمن در جنگ نرم دانسته و يادآور شد: آنها تلاش دارند با ايجاد تشکيک در مبانی و آرمان های انقلاب، شعارهای به ظاهر جذاب خود را جايگزين شعور، انديشه و باور جامعه نخبگی کشور کنند.

سردار جزايری با اعلام اين که برای پيروزی نرم نيازمند همکاری و همفکری انديشمندان و پيشوران جامعه هستيم گفت: به فضل الهی در اين عرصه نيز با وحدت و همدلی نخبگان، مردم و مسسئولان، دشمنان راهی به پيش نخواهند برد.

وی تشکيل ستاد بررسی ابعاد جنگ نرم توسط معاونت فرهنگی و تبليغات دفاعی ستاد کل نيروای مسلح را فرصت مناسبی برای تبادل دانش و تجارب اساتيد و فرهيختگان کشور در اين حوزه دانست و افزود: برگزاری سلسله هم انديشی های جنگ نرم تا پايان سال جاری نيز موجب خواهد شد آخرين دستاوردهای علمی و عملی انديشمندان داخلی در حوزه جنگ نرم تبادل شود.

سردار جزايری از همکاری بيش از يکصد نفر از نخبگان علمی و فرهنگی با ايان ستاد خبر داد و افزود: اين هم انديشی ها با مشارکت دستگاه های مختلف اجرايی و دانشگاه ها برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016