شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی به همراه گروهی از نمايندگان مجلس فردا به ژنو می‌رود، ايلنا

کاظم جلالی، مرتضی آقاتهرانی، فاطمه آليا، سيدناصر موسوی، عليرضا سليمی، عليرضا دهقانی و فاطمه آجورلو‌، رئيس مجلس را در اين سفر همراهی می‌کنند.


ايلنا: رئيس مجلس شورای اسلامی عصر روز يکشنبه به منظور شرکت در يکصد و بيست و يکمين نشست بين المجالس جهانی در راس يک هيات پارلمانی عازم ژنو می شود.
به گزارش ايلنا، کاظم جلالی، مرتضی آقاتهرانی، فاطمه آليا، سيدناصر موسوی، عليرضا سليمی، عليرضا دهقانی و فاطمه آجورلو؛ نمايندگان تهران، رام‌هرمز، محلات و دليجان، ايذه و باغملک و کرج نمايندگانی هستند که در اجلاس ژنو حضور می‌يابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکصد و بيست و يکمين نشست مجمع بين المجالس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و۲۸ مهر ماه در شهر ژنو برگزار می‌شود. لاريجانی در اين سفر علاوه بر سخنرانی در اجلاس بين المجالس، ديدارهايی را نيز با روسای مجالس کشورهای مختلف شرکت کننده و نيز برخی مقامات کشور ميزبان خواهد داشت.
شرکت هيات پارلمانی ايران در اين اجلاس فرصتی مغتنم و گامی به جلو برای بکارگيری ديپلماسی پارلمانی جمهوری اسلامی ايران است. چرا که اين اجلاس فرصت مناسبی خواهد بود که راهکارهای توسعه مناسبات و همکاريهای پارلمانی در سطح بين المللی مورد بررسی قرار گيرد.
عمده کار رييس مجلس شورای اسلامی در اين اجلاس به دو بخش سخنرانی اصلی در حضور روسا و نمايندگان مجالس شرکت کننده و ديدار های وی با روسای مجالس و يا روسای هيات های پارلمانی کشورها در حاشيه اين نشست خواهد بود. البته هيات پارلمانی ايران برای ماده اضطرای اجلاس اتحاديه بين المجالس دارای در خصوص مساله غزه، فلسطين و مسايل مربوط به مسجدالاقصی پيشنهادی را مطرح خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016