سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: شواهد ارتباط گروهک ريگی با مجموعه اطلاعاتی پاکستان به دولت اين کشور منعکس می‌شود، ايسنا

وزير اطلاعات با اشاره به سفر قريب‌الوقوع هياتی از ايران به پاکستان برای بررسی حوادث تروريستی اخير گفت: هياتی که بناست به پاکستان سفر کند شواهد و قرائن بسيار خوبی دارد که حاکی از آن است که اقدامات عبدالمالک ريگی با مجموعه اطلاعاتی پاکستان مرتبط است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحی در حاشيه مراسم تشييع پيکر سردار شهيد شوشتری و جمعی از پرسنل سپاه که صبح روز يکشنبه در يک عمليات تروريستی در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيدند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است شواهد و قرائن موجود به دولت پاکستان منعکس شود؛ البته در گذشته نيز در مذاکرات مختلفی که به صورت غيرعلنی با آنها انجام شده است، چنين مسائلی را مطرح کرده‌ايم.

وی با بيان اين که پاکستان بايد هر چه زودتر تکليفش را روشن کند، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اين که آيا دولت پاکستان در اين زمينه تا کنون همکاری کرده است يا خير؟ گفت: طی مذاکراتی که رييس‌جمهور و وزير کشور داشته‌اند بناست همکاری کنند.

وزير اطلاعات در پايان خاطرنشان کرد: در هيات اعزامی جمهوری اسلامی ايران مقامات اطلاعاتی و امنيتی حضور خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016