دوشنبه 4 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۴۳ روز بی‌خبری از احمد زيدآبادی، همسر زيدآبادی: بازجو نمی‌گذارد احمد را ببيينم، ادوارنيوز

ادوارنيوز: مهديه محمدی همسر احمد زيدآبادی دبيرکل دربند سازمان دانش آموختگان ايران، پس از گذشت ۴۳ روز بی خبری مطلق از وضعيت همسرش بار ديگر امکان ملاقات با همسر خود را نيافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهديه محمدی در اين مورد به ادوارنيوز گفت: "امروز دوشنبه با در دست داشتن نامه موافقت دادستان تهران مبنی بر ملاقات با همسرم همراه با فرزندانم به زندان اوين رفتيم، اما پس از آنکه ۵ ساعت در سالن ملاقات من و کودکانم را معطل کردند در نهايت به ما گفتند که بازجو پرونده آقای زيدآبادی را ممنوع الملاقات کرده است".

همسر احمد زيدآبادی با تاکيد بر اينکه روز گذشته شخص دادستان مستقيما موافقت مکتوب خود را مبنی بر ملاقات به زندان ارسال کرده است، افزود: "علنا و در روز روشن يک بازجو دستور دادستان را زيرپا می‌گذارد".

گفتنی است، احمد زيدآبادی که از روز ۲۳ خردادماه بازداشت شده است، به دليل فعاليت‌های سياسی و مطبوعاتی‌اش به ويژه نگارش نامه‌ای به آيت‌الله خامنه‌ای تحت فشار و شکنجه است تا از مقام رهبری عذرخواهی کند.

اکنون ۴۳ روز است که خانواده و وکيل زيدآبادی هيچ‌گونه اطلاعی از وضعيت او در زندان ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016