سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش همسر زيدآبادی به اظهارات دادستان: تا احمد را ملاقات نکنم نمی‌توانم به اين حرف ها اعتماد کنم، ادوارنيوز

ادوارنيوز: همسر احمد زيدآبادی دبيرکل دربند سازمان ادوارتحکيم، در واکنش به اظهارات امروز دادستان تهران، مبنی بر وضعيت خوب جسمانی احمد زيدآبادی گفت: "تا زمانی که موفق به ملاقات با همسرم نشوم، نمی توانم به اين اظهارات اعتماد کنم".

خانم محمدی، همچنين افزود: "اگر وضعيت جسمی او خوب است، چرا پس از گذشت ۴۴ روز از آخرين ملاقات اجازه ديدار ما را نمی‌دهند و چرا حداقل اجازه يک تماس تلفنی را هم از من و فرزندانم دريغ کرده‌اند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهديه محمدی ضمن ابراز تعجب از اينکه پس از گذشت چهارماه از بازداشت موقت احمد زيدآبادی هنوز گفته می‌شود که تحقيقات مقدماتی در جريان است، گفت: "به نظر می‌رسد که مساله قانون در ميان نيست و پرونده زيدآبادی دچار مسال غيرقانونی و شخصی شده است، چرا که در اين دوره بازجوی آقای زيدآبادی تاکيد کرده بود که اجازه نخواهيم داد اين بار هم قهرمان از زندان بيرون بروی".

گفتنی است، امروز دادستان عمومی و انقلاب تهران به ايرنا گفت: "تحقيقات در مورد پرونده احمد زيدآبادی يکی از متهمان حوادث پس از انتخابات ادامه دارد و هنوز پرونده وی به دادگاه ارسال نشده است".

عباس جعفری دولت آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اين که آيا پرونده زيد آبادی به دادگاه ارسال شده است؟ گفت: "پرونده وی به دادگاه ارسال نشده است و تحقيقات در مورد پرونده وی ادامه دارد و به محض اتمام تحقيقات، اطلاع رسانی می کنيم".

دادستان عمومی و انقلاب تهران در عين حال وضعيت جسمانی زيد آبادی را خوب توصيف کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016