پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد زيدآبادی در تماس تلفنی با همسرش:‌ همچنان در انفرادی هستم! ادوارنيوز

ادوارنيوز: احمد زيدآبادی دبيرکل سازمان دانش آموختگان پس از ۴۵ روز بی‌خبری مطلق صبح چهارشنبه موفق به برقراری تماس کوتاه تلفنی با همسرش شد.

به گفته خانم مهديه محمدی، در اين مکالمه تلفنی که کمتر از دو دقيقه به طول انجاميده، احمد زيدآبادی وضعيت جسمانی خود را خوب توصيف کرده اما تاکيد کرده است که همچنان پس از قريب به ۴ماه و نيم در انفرادی به سر می‌برد. وی همچنين اظهار کرده است که به او وعده داده شده هفته آينده با خانواده‌اش ملاقات کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم محمدی در رابطه با آخرين وضعيت همسرش به تناقضات موجود در اظهارات دادستان و بازجوی پرونده اشاره کرد و گفت:‌ "درحالی که آقای دادستان بارها در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که همه زندانيان را از انفرادی خارج کرده‌اند همسر من اکنون حدود نزديک به چهار ماه و نيم است که در انفرادی به سر می‌برد".

وی افزود:‌ "از سوی ديگر امروز بار ديگر از دفتر دادستانی به من گفتند که می‌توانم همين امروز با همسرم ملاقات کنم که اين مساله بار ديگر با مخالفت بازجو روبرو شد".

مهديه محمدی ادامه داد: "همچنين در تناقض ديگری يک روز پس از اظهارات دادستان مبنی بر اينکه پرونده آقای زيدآبادی در مرحله تحقيقات مقدماتی است، امروز آقای حيدری فرد داديار دادستانی تهران به وکيل پرونده آقای زيدآبادی اعلام کرده که پرونده ايشان به دادگاه ارسال شده و منتظر ارجاع به يکی از سعب دادگاه می‌باشد".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016