پنجشنبه 5 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی، فرمانده بسيج: تهران در گذشته پر از حلبی‌آباد‌ها بود، اما امروز اثری از آن‌ها نيست! ايلنا

نقدی: ذهن را به سمت مطالبات از دستگاه‌های دولتی و اينکه دولت چه کرد، نبريم و به اين فکر نکنيم که دولت چه امکاناتی داد و چه امکاناتی نداد.


ايلنا: همايش شکوه هجرت روز گذشته با حضور جمعی از دانشجويان بسيجی در اردوگاه شهيد باهنر تهران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار خراسانی رئيس سازمان بسيج سازندگی، در ابتدای اين همايش با اشاره به برخی از بيانات مقام معظم رهبری مبنی بر وجود ظرفيت‌های بالا در جوانان و عدم استفاده از آنها اظهار داشت: پس از تدبير معظم‌له در سال ۸۴ اقشار مختلف بسيج اقدام به تشکيل اتاق‌های فکر کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با اشاره به فعاليت‌های اقشار مختلف بسيج همچون بسيج جامعه پزشکی، بسيج فرهنگيان، بسيج سازندگی در سال‌های اخير به بيان گزارشاتی از عملکرد سازمان بسيج سازندگی پرداخت.
در ادامه برخی از دانشجويان در حضور سردار نقدی با انتقاد از عدم وجود امکانات در طرح‌های جهادی و سازندگی مشکلات، موانع و مطالباتی را مطرح کردند.
سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسيج مستضعفين سپس طی سخنانی اظهار داشت: فعاليت‌های سازندگی بسيج يعنی برای خدا بودن و تمرين برای خدا بودن يعنی از خود بريدن.
وی همچنين با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری مبنی بر اينکه بسيج يک تشکل منحصر به فرد است که انسان‌ها به صورت خودجوش در آن کار می‌کنند، در پاسخ به دانشجويانی که پيش از آن از نبود امکانات انتقاد کرده و مطالباتی را داشتند،گفت: بياييد ذهن را به سمت مطالبات از دستگاه‌های دولتی و اينکه دولت چه کرد، نبريم و به اين فکر نکنيم که دولت چه امکاناتی داد و چه امکاناتی نداد.
وی با بيان اينکه بايد مروری به گذشته تهران که پر از حلبی‌آباد‌ها بود، اما امروز اثری از آنها در اطراف شهر تهران نيست، داشت، تصريح کرد: انقلاب حرکت بزرگی را آغاز کرد.
سردار نقدی اظهار داشت: من از قبال کارهای سازندگی آمار از شما نمی‌خواهم، بلکه اخلاص و کار مخلصانه درست را انتظار دارم. درست است که آمار برای کنترل پيشرفت است، اما تکيه ما به آمار نيست و به اخلاص است.
وی همچنين تاکيد کرد: البته آمارسازی را هم کسی انجام ندهد.
در پايان اين مراسم نيز از برخی رسانه‌ها که به انعکاس فعاليت‌های سازمان بسيج سازندگی پرداخته‌اند، تقدير شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016