سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غيبت هاشمی و احمدی نژاد در شکرانه اتحاد، جرس

شبکه جنبش ره سبز (جرس): عدم حضور محمود احمدی نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم "شکرانه اتحاد" موجب شد تا علی لاريجانی به انتقاد تلويحی از اين دو بپردازد.

به گزارش جرس، دومين مراسم شکرانه اتحاد که از ساعاتی پيش در مجلس آغاز به کار کرد دو غايب مهم داشت رئيس دولت و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام. در اين مراسم که به طور مستقيم از تلوزيون پخش می شد لاريجانی با اشاره به عدم حضور اين دو گفت: خداوند انشاء الله همه امور را اصلاح کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مراسم قرار بود ساعت ۹ صبح آغاز به کار کند اما به دليل غيبت رئيس دولت، برگزارکنندگان ۴۰ دقيقه منتظر حضور او ماندند ولی با استمرار غيبت وی و حضور رحيمی مراسم نيز آغاز به کار کرد.
سال گذشته که اين مراسم برای نخستين بار برگزار شد، روسای مجالس قبلی از جمله آيت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام ناطق نوری و حجت الاسلام مهدی کروبی نيز به اين مراسم دعوت شدند اما امسال با حضور ناطق نوری و کروبی مخالفت‌های جدی صورت گرفت و حتی صحبت از عدم دعوت از هاشمی رفسنجانی نيز شد که با جمع‌بندی‌های صورت گرفته، در نهايت هاشمی رفسنجانی به عنوان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به اين مراسم دعوت شد و وقت ۲۰ دقيقه‌ای نيز برای سخنرانی او در نظر گرفته شد که با توجه به سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به مشهد حضور او نيز در اين مراسم منتفی شده است.

پارلمان نيوز نيز در خبری نوشت: از ليست ۱۹۹ نفره ميهمانان اين مراسم تنها حدود ۳۰ نفر در اين مراسم حاضر شده‌اند و علاوه بر عدم حضور مراجع تقليد در اين مراسم فرمانده سپاه، نيروی انتظامی، رئيس صدا و سيما و بسياری از وزرا غائب هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016