سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک ديپلمات روس: رفتار ايران دنيا را مجبور می کند که به تحريم بيانديشد، راديو بين‌المللی فرانسه

ديميتری مدودوف ميگويد ترجيح ما اين است که ايران با آژانس همکاری واضح تری داشته باشد و برای جوابگوئی به مطالبات بين المللی پاسخ های روشن تری ارائه کند.

بيژن برهمندی - يک ديپلمات روس امروز پيش بينی کرد که برخوردهای ايران نسبت به پرونده تنش آلود هسته ايش جامعه بين المللی را وا می دارد تا نسبت به تحريم های احتمالی عليه اين کشور بازانديشی کند. او البته اضافه کرد که راه حل " همکاری" برای ما مرجح است. او گفت که آخرين اعلام مواضع ايران جائی برای خوش بينی باقی نمی گذارد و اين نوع اظهار نظر ها به بهبود اوضاع کمک نمی کند. اشاره اين ديپلمات روسی به اظهار تمايل ايران برای محدود کردن روابط با آژانس بين المللی و نيز اعلام ساختن ده مرکز جديد غنی سازی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ديپلمات با نقل قول از ديميتری مدودوف ميگويد ترجيح ما اين است که ايران با آژانس همکاری واضح تری داشته باشد و برای جوابگوئی به مطالبات بين المللی پاسخ های روشن تری ارائه کند. او البته اضافه می کند که با اين وجود بايد احتمال تحريم را هم فراموش نکنيم و بنظر می رسد که مجبوريم به چگونگی آن بيانديشيم.

اين در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه ايران رامين مهمانپرست امروز اعلام کرد که ايران مصمم است عليه آژانس بين المللی دست به اقدامات قانونی بزند.

او گفت که وزير خارجه ايران به اعضای شورای حکام نامه های جداگانه ای نوشته و مراتب اعتراض ايران را به اطلاع آنها رسانده است. امروز مقامات آژانس تصريح کردند که ايران کمترين اطلاعی در مورد ساخت نيروگاههای جديد به آژانس نداده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016