چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار همدانی: همه تهرانی‌ها بسيجی می‌شوند، ورود بسيج به‌ جنگ نرم در‌ دو جبهه جديد، مهر

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اعلام اينکه همه تهرانيها با برنامه ريزيهای انجام شده بزودی به عضويت سازمان بسيج مستضعفين درخواهند آمد از ورود بسيج به کارزار مقابله با جنگ نرم در جبهه های اقتصادی و فرهنگی خبر داد.
سردار حسين همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ماموريت و برنامه هايی که در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در دست اقدام است، اعلام کرد: برای عمق بخشی و توسعه کمی وکيفی بسيج در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ برنامه هايی را تدارک ديده ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: از جنبه کمی قصد داريم طوری برنامه ريزی کنيم که همه مردان و زنان تهرانی به عضويت سازمان بسيج مستضعفين درآيند و از جنبه کيفی نيز برنامه هايی را برای افزايش بصيرت معنوی افراد تدارک ديده ايم تا اين افراد جزء نخبگان جامعه شوند و کاروان انقلاب را برای عبور از حوادث کمک نمايند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در بخش ديگری از اين گفتگو با اشاره به ماموريت تازه بسيج عنوان کرد: بزودی بسيج براساس افکار وانديشه ها وعملکرد ۳۰ساله اش در دهه چهارم انقلاب که دهه پيشرفت وعدالت است با سازوکارهايی که تشکيل شده و افراد متخصصی که در اين خصوص سازماندهی کرده، وارد مقابله با تهديدات نرم در حوزه های مختلف بويژه حوزه های اقتصادی وفرهنگی خواهد شد.

سردار همدانی در ادامه با اشاره به اسارت حاج احمد متوسليان عنوان کرد: امروز ده هزار روز از اسارت حاج احمد متوسليان می گذرد اما به نظر من در واقع اين حاج احمد است که آنان را به اسارت گرفته است.

وی با تاکيد براينکه بايد راه حاج احمدها را ادامه دهيم، گفت: آسايش وآرامشی که امروز مسئولان ومردم کشورمان دارند مرهون از خودگذشتگی امثال حاج احمد است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بيان اينکه بايد بتوانيم از حاج احمدها حداکثر استفاده را برای اسلام عزيز وانقلاب شکوهمند ايران کنيم، گفت: از همه همرزمان حاج احمد انتظار است که مانند خود او بر سر دشمن سرسخت انقلاب اسلامی بلندترين فريادها را بکشند.

سردار همدانی در پايان با اشاره به اينکه در شرايط کنونی زبان ديپلماسی کشور بايد قوی تر وبرنده تر از گذشته باشد تا بتوانيم وضعيت چهار ديپلمات ربوده شده را مشخص کنيم،گفت: بعنوان مطالبه همه رزمندگان از کارگزاران نظام می خواهيم که در فعال شدن ديپلماسی کشور در عرصه سياست خارجی نسبت به پيگيری جدی تر وضعيت ديپلماتهای ربوده شده بويژه حاج احمد متوسليان تلاش بيشتری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016