جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ پزشکی قانونی به رئيس کميسيون بهداشت مجلس: علت مرگ پزشک کهريزک مسموميت دارويی گزارش شده‌است، ايلنا

* پاسخ پزشکی قانونی درباره مرگ پزشک کهريزک شفاها به صدر اعلام شده است
* مجلس منتظر پاسخ مکتوب اين سازمان درباره کالبد شکافی و سم‌شناسی است
* نيروی انتظامی هم اين مساله را دنبال می‌کند


ايلنا: يک عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از پاسخ شفاهی پزشکی قانونی در مورد مرگ مشکوک پزشک کهريزک خبر داد و گفت: مجلس منتظر دريافت پاسخ کتبی در اين مورد از پزشکی قانونی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود پزشکيان نماينده تبريز در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به پاسخ شفاهی پزشکی قانونی به شهاب‌الدين صدر رئيس کميسيون بهداشت، در مورد مرگ اين پزشک اظهار داشت: به ايشان به عنوان رئيس سابق سازمان پزشکی قانونی گفته شده است که علت مرگ مسموميت دارويی (ايندرال) بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: درخواست کرده‌ايم که پاسخ کتبی به مجلس ارائه شود. اين پاسخ کتبی شامل دو بخش جواب کالبدشکافی و جواب سم‌شناسی است.
اين عضو فراکسيون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی با اشاره به پيگيری‌های نيروی انتظامی تاکيد کرد: نيروی انتظامی نيز وعده پيگيری اين پرونده را داده است اما مجلس هنوز در انتظار پاسخ کتبی علت مرگ پزشک کهريزک است.
نماينده مردم تبريز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد مدت زمان آمدن پاسخ کتبی گفت: هنوز مشخص نيست پاسخ کتبی چه زمانی به مجلس ارائه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016