چهارشنبه 2 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار احمدی مقدم: با اغتشاشگران برابر قانون با شدت عمل برخورد می شود، اين جريان خيلی ناجيز و اندک است، مهر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرماندهی نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور، تاکيد کرد که از اين به بعد با اغتشاشگران با شدت عمل برخورد می شود.
به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، سردار اسماعيل احمدی مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان لرستان اظهار داشت: ما بايد در ابتدای کار فرصت می داديم تا اين جرياناتی که ادعای مردمی بودن دارند چهره حقيقی شان آشکار شود و ابهامات موجود زدوده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اين جريانها تهمت هايی به نظام زدند و ذهنها را مغشوش کردند، ادامه داد: به نظر من بايد در اين زمينه توجيه اجتماعی صورت می گرفت و مردم به اغنای اجتماعی برای ضرورت برخورد با آنها می رسيدند.

امروز هويت جريان نفاق آشکار شده است

فرماندهی نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران با تاکيد بر اينکه در حال حاضر اين مرحله را پشت سر گذاشته ايم، خاطر نشان کرد: امروز حقيقت افرادی که دفاع از امام (ره)، قانون و ولايت را تابلوی خود کرده بودند آشکار شده است و برای مردم ثابت شده که آنها دارند درست بر عکس قانون و خط امام حرکت می کنند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به سکوت برخی جريانهای منادی راه امام (ره) در برابر حريم شکنان دين و امام و رهبری، عنوان کرد: امروز ماهيت اين جريان نفاق برای مردم روشن شده است.

وی تصريح کرد: امروز کسانی که به اين جريان دامن می زنند و اقدامات ضد قانون را دنبال می کنند خيلی افراد ناچيز و اندکی هستند که ما به آنها باز هم توصيه می کنيم که از اين اقدامات خود دست بردارند وگرنه با آنها برابر قانون و با شدت عمل برخورد خواهد شد.

فرماندهی نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران خاطر نشان کرد: ديگر ضرورتی ندارد که ما مدام زمان و فرصت بدهيم چرا که اگر قرار بود کسی توجيه شود قطعا تا به حال توجيه شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016