پنجشنبه 17 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شعار "مرگ بر ديکتاتور"، "ميرحسين يا حسين" و "صفايی آزاد بايد گردد" در ديدار فوتبال ايران و سنگاپور، سلام و هم ميهن

ايرانيان حاضر در ورزشگاه سنگاپور شعارهايی را در حمايت از جنبش سبز سر دادند.
به گزارش پايگاه خبری - راهبردی سلام، پليس از تماشاگران ايرانی که نشانه های سبز با خود داشتند خواست تا اين نشان ها را "بنا به دستور مقامات مافوق " کنار بگذارند که تماشاگران نيز در برابر اين درخواست پليس فرياد "مرگ بر ديکتاتور" را به زبان انگليسی سر دادند .

گفتنی است تماشاگران شعارهايی چون "صفايی آزاد بايد گردد" در حمايت از صفايی فراهانی می دهند.

***

هم ميهن:
سبزها در مسابقه با سنگاپور

گزارش‌های رسيده از سنگاپور حاکی از آن است که تعدادی از تماشاگران ايرانی با نماد سبز در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه ايران و سنگاپور حضور داشتند و شعارهايی هم در حمايت از ميرحسين موسوی سردادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين حرکت اختلالی را در پخش زنده اين ديدار از تلويزيون به وجود آورد و فريادهای «يا حسين – ميرحسين» تماشاگران ايرانی از حدود دقيقه ۱۵، باعث شد سيمای جمهوری اسلامی اقدام به قطع صدای ورزشگاه کند.

يکی از تماشگران ايرانی حاضر در ورزشگاه در اين مورد گفت که حدود ۴۰۰ ايرانی مقيم مالزی و سنگاپور در استاديوم حضور داشتند و با هماهنگی که از قبل شده بود تعدادی از آنها با نماد سبز به ورزشگاه آمدند.

وی افزود: پليس سنگاپور پس از اعتراض نماينده فدراسيون فوتبال ايران اقدام به جمع‌آوری پارچه‌ها و نقاب‌های سبز تماشاگران کرد.

اين تماشاگر مسابقه ايران و سنگاپور گفت که تعدادی از عکاسان و خبرنگاران حاضر در محل مسابقه اقدام به عکس‌برداری از چهره تماشاگران سبزپوش کردند که اين اقدام با اعتراض تماشاگران ايرانی روبه‌رو شد، و نهايتاً منجر به درگيری پليس سنگاپور و اخراج اين افراد از ورزشگاه شد.

ديدار تيم های ايران و سنگاپور با نتيجه سه بر يک به سود ايران پايان يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016