شنبه 3 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجری برنامه "روبه فردا": قرار نبود "رو به فردا" فقط مناظره باشد، برنامه پنج شنبه ميزگرد بود، مهر

مجری برنامه "روبه فردا" در سيما که اخيرا به مناظره های سياسی اختصاص يافته است درباره تغيير رويکرد اين برنامه در هفته گذشته توضيح داد : هدف اين برنامه در سيما علاوه بر مناظره های سياسی ، برگزاری ميزگردهای تخصصی بود و قرار نبود فقط توقع برگزاری مناظره در جامعه ايجاد کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحيد يامين پور در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر که با توجه به اينکه برنامه پنجشنبه هفته گذشته "روبه فردا" بيشتر به يک گفتگوی کارشناسی شباهت داشت تا مناظره ، اساسا ارزيابی شما بعنوان مجری اين برنامه در خصوص متوقف شدن مناظره ها در اين برنامه چيست؟ اظهار داشت: همانطور که گفتيد برنامه ای که پنجشنبه شب از رسانه ملی پخش شد بيشتر جنبه يک ميزگرد تحليلی ، تخصصی وکارشناسی داشت و نه مناظره ای.

وی افزود: در حقيقت صدا وسيما از همان ابتدا قرار نبود که فقط مناظره های سياسی در اين برنامه برگزارکند ، تا اين امر بنوعی در جامعه نهادينه نشود و برای مردم نيزتوقعی ايجاد نکند که الزاما تمام برنامه ها مناظره ای است.

مجری برنامه مناظره های سيما خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری چنين برنامه ای در سيما علاوه بر برگزاری مناظره های سياسی، ايجاد ميزگردهای تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی واجتماعی با حضور کارشناسان بود.

به گزارش مهر، صدا و سيما در هفته های اخير اقدام به برگزاری مناظره های سياسی در قالب برنامه ای تحت عنوان "روبه فردا " کرد . اين مناظره ها که چند بار در هفته ميان چهره های سياسی برگزار شد ، به شدت مورد استقبال مردم همچنين چهره های سياسی از همه طيف ها قرار گرفت و آنان در سخنرانی ها و مصاحبه با خبرگزاری ها خواستار حضور چهره های شاخص طيف های سياسی در اين مناظره ها شدند. با اين حال برخی کارشناسان معتقدند کاهش پخش اين برنامه به يک بار در هفته و فاصله گرفتن آن از مناظره های چالشی روند مثبت ياد شده را متوقف خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016