پنجشنبه 8 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام، پيام خامنه ای در آستانه سالگرد انقلاب! علی کشتگر

علی کشتگر
از ۲۲ خرداد، که خامنه ای با ارتکاب زشت ترين نوع خيانت در امانت، رای مردم را دزديد تا به امروز در همه موارد فقط يک راه حل و يک پاسخ برای مردمی که رای خود رای می خواهند داشته است. اعدام. ديکتاتوری مذهبی خامنه ای حالا به حدی ضعيف و از ظرفيت نرمش و مصالحه تهی شده است که رهبر حکومت حتی در انتقادات دلسوزانه يار ديرين خود هاشمی رفسنجانی و يا عناصر وفادار طيف اصول گرا نيز خطر نابودی خود را می بيند

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعدام جوانان وطن، تنها پاسخی است که علی خامنه ای در جواب اين پرسش ساده که "رای من کجا است" به مردم ايران می دهد.
از ۲۲ خرداد، که خامنه ای با ارتکاب زشت ترين نوع خيانت در امانت، رای مردم را دزديد تا به امروز در همه موارد فقط يک راه حل و يک پاسخ برای مردمی که رای خود رای می خواهند داشته است. اعدام.
اعدام در کهريزک و ديگر بيغوله ها به روش شکنجه گرانی که به انحرافات و عقده های جنسی مبتلا هستند...
اعدام به شيوه گلوله باران تظاهرات ميليونی مردم،
اعدام از طريق له کردن مردم زير چرخ ماشينهای نيروی انتظامی،
اعدام به شيوه های پيشرفته تروريستی همچون اعدام دکتر مسعود عليمحدی استاد سبز دانشگاه که يکی از سه نفر تهيه کننده بيانيه استادان در حمايت از ميرحسين موسوی بود.
اعدام از طريق خود کشاندن (به قتل رساندن پنهانی) شاهدان جنايت های هولناک کهريزک به شيوه ای که دکتر پوراندرجانی را کشتند...
و حالا دوباره توسل به اعدام به شيوه رسمی. به شيوه ای که متهم خود به محارب بودن خود اعتراف می کند.
خامنه ای اين عصاره فضايل فقهايی که او را به مقام سرکردگی حکومت دينی برگزيده اند، بنابه قانون اساسی نظام حاکم بايد مدير، مدبر و عادل باشد.
او که با دست زدن به بزرگترين تقلب انتخاباتی تاريخ ايران و دنبال کردن شيوه های ددمنشانه پس از انتخابات مدير بودن، مدبر بودن و عادل بودن يک فقيه خود کامه را در انظار جهانيان به نمايش گذاشته، به راه يک طرفه ای رفته که چه بازگشت از آن و چه ادامه آن نابودی حکومت او است.
۸ ماه جنايت های وحشيانه ای که از مصاديق جنايت عليه بشريت هستند و پرونده خامنه ای و ايادی او را برای داده گاه بين المللی جنايت عليه بشريت تکميل کرده اند نتوانسته است راه بر سيل بينان کنی که نظام خودکامه و فاسد خامنه ای را به سوی فروپاشی می برد بربندد.
ديکتاتوری مذهبی خامنه ای حالا به حدی ضعيف و از ظرفيت نرمش و مصالحه تهی شده است که رهبر حکومت حتی درانتقادات دلسوزانه يار ديرين خود هاشمی رفسنجانی و يا عناصر وفادار طيف اصول گرا نيز خطرنابودی خود را می بيند.
او حالا به همان جايی رسيده که در کتاب های مقدس درباره فرعون گفته اند، هيچ کس قادر به نجات او از غرق شدن نخواهد بود. اعدام يک نفر يا يک ميليون نفربه هرشکل و شيوه ای که باشد هيچ يک نظام خودکامه او را از مرگ حتمی نجات نخواهد داد. اگر خامنه ای و ايادی او به اين حساب که اعدام چند تن از جوانان دربند وطن در آستانه برگزاری بزرگترين تظاهرات ملی تاريخ ايران (۲۲ بهمن) مردم را مرعوب کند، می توان به جرات گفت که بازهم کور خوانده است. ۸ ماه پايداری حماسی ملت دربرابر خونريزهای و سبعيت های حکومت کودتا نشان داده است که خشونت و خونريزی عزم ملی را در ستادن حقوق انسانی خود جزم تر کرده است. نه شرايط ايران برخاسته عليه استبداد مثل ۳۰ سال پيش است، نه شرايط جهان و نه موقعيت رژيم.
برای ايرانيانی که امروز در جنبش بزرگ سبز حقوق معوق مانده فردی و سياسی خود را طلب می کنند، فرزندان گروگان گرفته ملت ازهرعقيده و گرايشی و معترف به هرکاری با هم همراه و برابرند و اعدام هريک از آنان با هر اعترافی و هر اتهامی از طرف همه آزاديخواهان ايران و جهان محکوم است.محمد رضا علی زمانی و آرش رحمانی پور دو جوانی که امروز توسط دستگاه بيداد خامنه ای اعدام شدند در فهرست بلند جان باختگان راه آزادی جاودانه شدند. اعدام آنها پيامی است برای ارعاب مردمی که خود را برای تظاهرات بزرگ ۲۲ بهمن آماده می کنند. ننگ بر خامنه ای و ايادی او.

پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۸
علی کشتگر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016