شنبه 10 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: همه طرف‌ها تلاش کنند راهپيمايی ۲۲ بهمن، با آرامش برگزار شود، هرگونه تعارض و خشونت به سود دشمنان است، ايلنا

ـ ايران در موضوع هسته‌ای چه غنی‌سازی و يا مبادله اورانيوم کاملا جدی است و راه ما غيرقابل برگشت است و عقب‌نشينی نخواهيم کرد.

ايلنا:رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: ۲۲ بهمن نقطه مشترک وحدت و نماد وفاداری به نظام اسلامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،آيت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به ايام دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه يوم‌الله ۲۲ بهمن به ويژگی‌ها و حساسيت‌های راهپيمايی اين روز به عنوان يک عيد ملی در سال جاری پرداخت و گفت: استکبار جهانی به ويژه آمريکا، اخيرا تحرکات و حملات جديدی را عليه جمهوری اسلامی ايران با همراه کردن برخی کشورهای ديگر که قبلا موضع خصمانه نداشتند آغاز کرده است و سعی دارند با تشديد تحريم‌ها و تهديدها که احتمالا بخشی از آن می‌تواند جنگ روانی نيز باشد، فشارهای سياسی خود بر جمهوری اسلامی ايران را مضاعف کنند.
وی افزود: آنها بايد بدانند که ايران در موضوع هسته‌ای چه غنی‌سازی و يا مبادله اورانيوم کاملا جدی است و راه ما غيرقابل برگشت است و عقب‌نشينی نخواهيم کرد.
رئيس مجلس خبرگان رهبری، انسجام داخلی و پرهيز از تفرقه در داخل کشور را برای خنثی‌سازی فشارهای خارجی و صيانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسيار حياتی و خطير توصيف کرد و گفت: دلسوزان و عاشقان نظام از همه گروه‌ها و طرف‌ها بايد تلاش کنند راهپيمايی امسال روز عيد ملی ۲۲ بهمن، با آرامش و عظمت خاص خود برگزار شود چون هرگونه تعارض و خشونت در جهت خواست دشمنان خواهد بود.
وی از همه آحاد مردم، طرف‌ها و قشرها در سراسر کشور دعوت به عمل آورد با حضور حماسی در راهپيمايی روز ۲۲ بهمن، اين روز را به مانور وحدت ملی برای حفظ نظام و حمايت از جمهوری اسلامی علی‌رغم برخی اختلاف سليقه‌ها تبديل کنند و با اين حضور و مانور سراسری، دشمنان خارجی را از دستيابی به اهداف شومشان مايوس نمايند.
هاشمی‌رفسنجانی تاکيد کرد: ۲۲ بهمن نقطه مشترک حفظ و تقويت وحدت و نماد وفاداری مردم به نظام اسلامی است که اميدواريم با شکوه خاص خود برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016