پنجشنبه 8 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزنی احمد خاتمی با هاشمی برای جلوگيری از افشاگری عليه يزدی، آفتاب

آفتاب: بعد از ادامه يافتن و اوج گرفتن سخنان تند آيت‌الله محمد يزدی عليه هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام که تا پيش از اين جوابی جز سلام و آرزو برای بازيابی سلامت يزدی نداده بود، گفت که به صورت مکتوب در مورد برخی مسائل رئيس جامعه مدرسين در زمان امام، انتخاب رهبری و قوه قضائيه توضيحاتی خواهد داد.

بعد از انتشار اين سخنان رئيس مجلس خبرگان رهبری، سيد احمد خاتمی، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم که رابطه نزديکی با محمد يزدی دارد با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی برای عدم انتشار اين نامه رايزنی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خاتمی در اين تماس به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفته است که مطالبی که آقای يزدی مطرح کرده است، مطالب صحيح و درستی نبوده و اين کار اشتباه بوده است.

او افزوده است که با توجه به اين‌که آقای يزدی هم اشتباه خود را پذيرفته است و تاکيد کرده است که ديگر اين موارد را تکرار نمی‌کند و همچنين با توجه به فرمايشات اخير مقام معظم رهبری و اينکه در آستانه دهه فجر هستيم از شما می‌خواهيم که اين نامه را منتشر نکنيد.

آيت‌الله هاشمی رفسنجانی نيز در پاسخ به احمد خاتمی گفته است که او اين نامه را نوشته و آماده انتشار است و اين نامه نه برای مسائل شخصی که برای مصحلت نظام نوشته شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به احمد خاتمی نگفت که اين نامه را قطعا منتشر می‌کند يا نمی‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016