سه شنبه 13 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجتبی ميرطهماسب: حکم لغو ممنوع‌الخروجی‌ام هنوز ابلاغ نشده است، ايلنا

ـ درحالی که عليرضا سجادپور از لغو ممنوع‌الخروجی مجتبی ميرطهماسب با همکاری و رايزنی جواد شمقدری خبر داده بود؛ ميرطهماسب می‌گويد؛ تاکنون نتوانسته است پاسپورت خود را تحويل بگيرد.

ايلنا: عليرضا سجادپور از لغو ممنوع‌الخروجی مجتبی ميرطهماسب خبر می‌دهد و مجتبی ميرطهماسب از عدم تحويل پاسپورت خود سخن می‌گويد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجتبی ميرطهماسب در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به اينکه خبر رفع ممنوع‌الخروجی خود را از طريق رسانه‌ها متوجه شده است، افزود: پس از شنيدن خبر؛ از طريق وکيل خود پيگير ماجرا شدم. وی اعلام کرد که پازپرس شعبه هفتم دادگاه حکم رفع ممنوع‌الخروجی من را صادر کرده و اعلام کرده است که می‌توانم پاسپورت خودم را تحويل بگيرم اما پس از پيگيری زمانی که به اداره‌ای که پاسپورت مرا توقيف کرده؛ مراجعه کردم؛ متوجه شدم که هنوز حکم به آنها ابلاغ نشده است.
وی با تعجب از اينکه چرا بايد خبر رفع ممنوع‌الخروجی مرا قبل از اعلام به خود من؛ توسط سجادپور اعلام شود، ادامه داد: مسولان ارشاد بارها اعلام کرده‌اند که ممنوع‌الخروجی هنرمندان به دلايل شخصی ارتباطی به ارشاد ندارد حالا چگونه است که در آستانه جشنواره فيلم فجر اين خبر از طرف مديرکل اداره نظارت و ارزشيابی اعلام می شود.
ميرطهماسب با اشاراه به اينکه اميدوار است تا مشکل ممنوع‌الخروجی جعفر پناهی نيز هرچه سريعتر رفع شود؛ گفت: از افرادی که خبر رفع ممنوع‌الخروجی ام را اعلام کرده‌اند؛ می‌خواهم بگويند که بايد پاسپورت خود را از کجا دريافت کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016